JYP teki maaliin

• Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
"ihan selvä kampitus" "ja selästä, miksei tuu jäähyä" Ei paljoo oikeeta selostusta kyllä kuuluu.. :LOL:
kuulisit tän mein kotiselostamon...NIIN uskomatotnta..jos tää muksu ei tähän mesoomiseen synny niin ei se varmaa synnykkään...mun pulssi on koko aika varmaan 150 kun saa varoa koska sydän pysähtyy säikähyksestä :headwall: :D

Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:
"ihan selvä kampitus" "ja selästä, miksei tuu jäähyä" Ei paljoo oikeeta selostusta kyllä kuuluu.. :LOL:
kuulisit tän mein kotiselostamon...NIIN uskomatotnta..jos tää muksu ei tähän mesoomiseen synny niin ei se varmaa synnykkään...mun pulssi on koko aika varmaan 150 kun saa varoa koska sydän pysähtyy säikähyksestä :headwall: :D
Täällä Hessu on suht hiljanen tällä hetkellä... Maali ku tuli nii tuli ääntäkin :LOL: . Nii sie taisit sanoa että yli mennee tämäkin muksu. Ja siskoseni sama homma että ei tuo kiekko nii paljoo kiinnosta, mutta huudetaan ny jyppi voittoon ihan vaikka vaan muuten vaan

Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:
Voin hyvin kuvitella teidän tilanteet siellä :D Just meinasin kysyä onko teillä taas yhden miehen kiekkoselostamo pystyssä :LOL:

Tuo säikkyminen on kaikista pahinta, eikö vois vaan pikkuhiljaa korottaa ääntä, eikä karjasta yhtäkkiä jotain älytöntä :D

Yhteistyössä