B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:"ihan selvä kampitus" "ja selästä, miksei tuu jäähyä" Ei paljoo oikeeta selostusta kyllä kuuluu..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:
Mitä nää siä naurat![]()
Vaikken jääkiekkoo seuraakaan niin kyl mä tahon että JYPpi voittaa...
Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:tokkiinsa jypin on voitettava...jotenki hassun näkönne kommenti kiekko ketjuun sulta toi jeeeee![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:"ihan selvä kampitus" "ja selästä, miksei tuu jäähyä" Ei paljoo oikeeta selostusta kyllä kuuluu..![]()
kuulisit tän mein kotiselostamon...NIIN uskomatotnta..jos tää muksu ei tähän mesoomiseen synny niin ei se varmaa synnykkään...mun pulssi on koko aika varmaan 150 kun saa varoa koska sydän pysähtyy säikähyksestä :headwall:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:"ihan selvä kampitus" "ja selästä, miksei tuu jäähyä" Ei paljoo oikeeta selostusta kyllä kuuluu..![]()
kuulisit tän mein kotiselostamon...NIIN uskomatotnta..jos tää muksu ei tähän mesoomiseen synny niin ei se varmaa synnykkään...mun pulssi on koko aika varmaan 150 kun saa varoa koska sydän pysähtyy säikähyksestä :headwall:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Jeeeeeee!!!
:'(
Alkuperäinen kirjoittaja vihreä sateenvarjo:Menee vähän liian jännäksi peli![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Jeeeeeee!!!
:'(
Voi eiiii.. Onks meillä ny tässä paha ristiriita:'(