heheh...jeiiij vaanAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Jeeeeeee!!!
Mitä nää siä nauratAlkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:heheh...jeiiij vaanAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Jeeeeeee!!!
kuulisit tän mein kotiselostamon...NIIN uskomatotnta..jos tää muksu ei tähän mesoomiseen synny niin ei se varmaa synnykkään...mun pulssi on koko aika varmaan 150 kun saa varoa koska sydän pysähtyy säikähyksestä :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:"ihan selvä kampitus" "ja selästä, miksei tuu jäähyä" Ei paljoo oikeeta selostusta kyllä kuuluu..
tokkiinsa jypin on voitettava...jotenki hassun näkönne kommenti kiekko ketjuun sulta toi jeeeeeAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Mitä nää siä nauratAlkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:heheh...jeiiij vaanAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Jeeeeeee!!!
Vaikken jääkiekkoo seuraakaan niin kyl mä tahon että JYPpi voittaa...
No tietty se on Jeeeee jos ne tekee maalin...Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:tokkiinsa jypin on voitettava...jotenki hassun näkönne kommenti kiekko ketjuun sulta toi jeeeee
Täällä Hessu on suht hiljanen tällä hetkellä... Maali ku tuli nii tuli ääntäkin . Nii sie taisit sanoa että yli mennee tämäkin muksu. Ja siskoseni sama homma että ei tuo kiekko nii paljoo kiinnosta, mutta huudetaan ny jyppi voittoon ihan vaikka vaan muuten vaanAlkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:kuulisit tän mein kotiselostamon...NIIN uskomatotnta..jos tää muksu ei tähän mesoomiseen synny niin ei se varmaa synnykkään...mun pulssi on koko aika varmaan 150 kun saa varoa koska sydän pysähtyy säikähyksestä :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:"ihan selvä kampitus" "ja selästä, miksei tuu jäähyä" Ei paljoo oikeeta selostusta kyllä kuuluu..
Voin hyvin kuvitella teidän tilanteet siellä Just meinasin kysyä onko teillä taas yhden miehen kiekkoselostamo pystyssäAlkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:kuulisit tän mein kotiselostamon...NIIN uskomatotnta..jos tää muksu ei tähän mesoomiseen synny niin ei se varmaa synnykkään...mun pulssi on koko aika varmaan 150 kun saa varoa koska sydän pysähtyy säikähyksestä :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:"ihan selvä kampitus" "ja selästä, miksei tuu jäähyä" Ei paljoo oikeeta selostusta kyllä kuuluu..
Voi eiiii.. Onks meillä ny tässä paha ristiriita :'(Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot::'(Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Jeeeeeee!!!
Mitä minä sanoinAlkuperäinen kirjoittaja vihreä sateenvarjo:Menee vähän liian jännäksi peli
Taitaapi tulla ryppyjä rakkauteen..Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Voi eiiii.. Onks meillä ny tässä paha ristiriita :'(Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot::'(Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Jeeeeeee!!!