juustosta ja mehusta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ninttu83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ninttu83

Jäsen
13.12.2005
473
0
16
eli mites nuo valion aamupala kevyenraikas 5% juustosiivut ja marlin vital vitamiinimehut...kestääkö niitä syödä ja juoda jos laihiksella!?!?
ja minä ku en ymmärrä noista kaloreista, sokerin määristä ja rasvojen määristä mitään, mikä on se laihduttajan raja jne!?
oisko joku ihana ja selventäs mulle asiaa :)

:o

Vaikee se on laihduttaa, jos ei tiedä "perusteitakaan" ;) Jos vähärasvaiselle meinaat, niin Valion kumijuusto 5% käy varsin hyvin... Laihduttajan kalorimäärä on jostain 1200-1500 kcal vähän ihmisen koosta riippuen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2006 klo 12:14 Ninttu83 kirjoitti:
eli mites nuo valion aamupala kevyenraikas 5% juustosiivut ja marlin vital vitamiinimehut...kestääkö niitä syödä ja juoda jos laihiksella!?!?
ja minä ku en ymmärrä noista kaloreista, sokerin määristä ja rasvojen määristä mitään, mikä on se laihduttajan raja jne!?
oisko joku ihana ja selventäs mulle asiaa :)

niitä kaloreita voit katella tuotepakkauksista.
jos päivässä syöt vaikka 1300 kcal niin jaa se
vähintään

aamupala
lounas
välipala
päivällinen
iltapala

kannattaisi tutustua varmaan johonkin ohjelmaan
ainakin www.nutris.com pystyt kokeilemaan viikon ilmaiseksi
ja vähän hakemaan minkä verran pitäisi syödä.

muitakin sivuja löytyy, en nyt muista ulkoa niitä

Käy kokeileen www.kalorilaskuri.fi Sieltä voi ostaa käyttöaikaa vuodeksi tai sit kuukausi kerraan 1,90 euroa/kk, maksu tapahtuu tekstiviestillä. Mie tykkään tuosta, siellä on paljon ruokia mut ei mitään ohjelmaa tms. vaan itse pitää oma ohjelmansa muodostaa =)

onko 30g ruisleivässä kyse yhdestä puolikkaasta vai kummastakin?en omista puntaria ja miksi ruisleivästä menee niin paljon kaloreita, eikös ruis oo hyväksi?vähempi kuituisesta tosin vähemmän

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.04.2006 klo 07:18 Ninttu83 kirjoitti:
onko 30g ruisleivässä kyse yhdestä puolikkaasta vai kummastakin?en omista puntaria ja miksi ruisleivästä menee niin paljon kaloreita, eikös ruis oo hyväksi?vähempi kuituisesta tosin vähemmän

nyt meni väärinpäin eli vähempi kuituisesta menee enemmän