No mulla kävi niin. Mulla ei ollut minkäänlaista särkyä hampaissa, join kuumaa ja söin kylmää eikä ikinä vihlonut. Hammashoitajallakin olin käynyt putsauttamassa hammaskivet pois. Viime syksynä sitten ajattelin, että menen hammaslääkärille tarkistettavaksi. En olis ikinä uskonut tuomiota: 2 pienehköä reikää löytyi heti, ja sitten lääkäri sanoi että otetaan vielä kuvat poskihampaista että nähdään onko niiden väleissä jotakin. Ylhäällä viimeisessä hampaassa oli sitten niin iso reikä, että oli viittä vailla hermossa asti. Siis se ei ollut vihlonut IKINÄ. No, hammas lääkepaikattiin siltä istumalta, ja lääkäri totesi että saattaa olla että paikkaus tuli liian myöhään ja joudutaan juurihoitamaan. Pari viikkoa eteenpäin ja hammas alkoi yks ilta tykyttää, ja yöllä sit alkoi aivan järkyttävä vihlominen. Koko päätä vilhoi. Nyt on hammas juurihoidettu, mutta edelleen vähän temppuilee. Hammaslääkärin kanssa ollaan jo sovittu, että jollei hammas rauhoitu, niin käytetään villi kortti ja revitään koko komeus pois. Tämän hampaan päällä meinaan on viisaudenhammas, joka tod. näk. laskeutuisi poistetun hampaan paikalla jos vaan saisi tilaa itselleen.