Milli81, miten teillä tuo VL:n spermatestin kans on? Joudutteko maksamaan sne ite vai maksaako julkinen puoli sen? Mulla otettiin prolaktiini kierron alussa, netistä löytyy siitä tietoa. Olikohan että kp5 mennessä se pitäs olla otettuna ja siinä oli jotain rajotuksia ennen sitä koetta, muistaakseni jotain että rintoihin ei juurikaan sais koskea ennen sitä arvon määrittelyä, koska se nousee tosi helposti ja verikokeeseen pitäs mennä enne klo12. En muista nyt tarkkaan, melkeen suosittelen, että soitat labraan ja kysyt. Me asutaan kans Oulun lähikunnassa =)
No eihän me sinne biopsiaan päästy ku helkkari olivat unohtaneet, että hiv- ja hepatiittitestit pitää olla otettuna :kieh: kyllä ketutti! Mutta hoitaja sano kun mentiin sinne verikokeesene, että ei sitä biopsiaa oltais siltikään voitu tehdä kun niitä punktioita oli sitten tullu sille päivälle niin paljon, luulen että vappu vaikutti asiaan. Tänään saa sitten mies soittaa uuden ajan sinne. Hitto ku se on niin hitula näiden asioiden kans välillä
Tervetuloa nirppurotta =) Meillä miehen kanssa sama ikäero kuin teillä, minä 27, mies 38.
No eihän me sinne biopsiaan päästy ku helkkari olivat unohtaneet, että hiv- ja hepatiittitestit pitää olla otettuna :kieh: kyllä ketutti! Mutta hoitaja sano kun mentiin sinne verikokeesene, että ei sitä biopsiaa oltais siltikään voitu tehdä kun niitä punktioita oli sitten tullu sille päivälle niin paljon, luulen että vappu vaikutti asiaan. Tänään saa sitten mies soittaa uuden ajan sinne. Hitto ku se on niin hitula näiden asioiden kans välillä
Tervetuloa nirppurotta =) Meillä miehen kanssa sama ikäero kuin teillä, minä 27, mies 38.