Juuri plussanneet

Onko muitakin juuri plussanneita? Itse plussasin toissapäivänä eli nyt 4+2. Minkälaisia ensi oireita teillä muilla on? Itsellä ei juuri oireita raskaana olemisesta..siksi tätä on niin vaikea uskoa. Ainut, että paleltaa tavallista enemmän, selkää särkee ja nipistelyä alavatsalla. Mutta tuo selkäsärky vähän ihmetyttää...
 
tiistaina eli nyt on kai 4 +6 menossa. Mulla oli kans vatsassa nipistelyjä ja hieman rinnat on aristanut, mutta ei juuri muuta. Ehkä hiukan ollut myös pahanolonaaltoja, mutta ovat menneet nopeast ohi. Tänään ei taas tunnu oikein miltään, ihan kuin en raskaana olisikaan. Mä sain marraskuussa 08 keskenmenon ja nyt tuntuu että mietin ihan liikaa kaikki tuntemuksia ja oireita tai niiden puuttumisia. Voi kunpa kaikki tällä kertaa menisi hyvin...
 
Eilen tuli testi tehtyä ja ylläri pylläri RASKAANA Ollaan. Takana on yrittämistä 5vuotta ja 2keskenmenoa. Oireita paleltaminen, rintojen arkuus, alaselän juilinta... nyt sitten pitäis kolmisen viikkoo yrittää odotella, että pysyykö pikkunen kyydissä....Viikkoja 4+3
 
hello kaikki!
Plussasin tänään aamulla ja kuinka ollakkaan tosi + oli. Keskenmeno oli 1.11.2008 ja nyt sit vissiin 4+2.. katsotaan kuinka käy. Keskenmenoa ennen jo tosi paljon oireita: rinnat ovulaatiosta 5 päivän päästä kosketus arat ym. Nyt vain päänsärkyä kovaa ja ihmettelin sunnuntaina kun haravoin(menkat piti alkaa silloin) että miks vihloo oik. kyljestä. väsyttää.. senkin kuvittelin että on vaan aika-ero väsymystä kun juuri tultiin kuumasta ja kaukaa!! Että näin.. odotellaan.. MIstä ootte.. Mä oon tampereelta!
 
Essi72
Vauvaa ollaan uusioperheeseen yritetty kesästä lähtien. Yksi alkuraskauden keskenmeno joulun jälkeen. Tänään tein testin, jotta tietää voiko vappujuhlissa ottaa vettäväkevämpää ja plussaahan se näytti. Taitaa olla nyt 4+1. Rinnat ovat turvoksissa ja välillä vähän kuvottaa.
 
ja oon jotain 3+5 raskaana, lyhyt kierto ni voi olla pitemmälläki. En tiedä. Ultra näytti hyvältä, kohtuontelo oli laajentunu (olin ihan rutiinitarkastukses) mut alkioo ei tietty viel näkyny.

Ennestään on yks lapsi ja raskausaika on ihanaa!!! Olen niin onnellinen plussastani, vaikka haaleampi jkv viel ämitä kontr viiva mut oireita piisaa!!!

t. sektioakka
 
Plussasin tänään (rv 4), tämä on toinen raskaus ja kävi niinkun ekallakin kerralla että jäi kuumeilut lyhyeen kun heti tärpää kun vain löytää oikean päivän, noin vuosi meni "väärille päiville". Aavistelin jo pari viikkoa että olisinko raskaana vai ei, sillä oireita on ollut mutta ei niin vahvoja kuin ekalla kerralla. Kertooko se jotain että tämä raskaus olisi oireineen hiukan lievempi sillä eka oli aika "naista kuluttava". Uutta tässä raskaudessa on se, että olen pystynyt seksiin, ekassa olin niin kipeä heti hedelmöittymisestä lähtien että piti jalat ristissä kävellä ja mies kärvisteli. Toivottavasti tästä odotuksesta tulee parempi kun eka oli hiukan kurja.

Nimimerkki "sektio", voiko noin aikasin mennä ultraan? Eihän siellä näy mitään vasta kun rv 11 lähtien. Minä aion odottaa siihen saakka että sikiöstä näkee jo tarvittavat tiedot että kaikki on hyvin.

Onnea muillekin plussaajille!
 
Pakko oli tulla tännekin hehkuttamaan kuinkas kävi.Eli olin ihastunut työpaikallani jonkin aikaa mieheen...tuli firman juhlat 5.kesäkuuta,rohkaistuin ja ilmoitin asiasta hänelle..Sen päivän jälkeen ei erossa olla oltu..iiihan höppäniä molemmat toisiimme.nyt 27.06 ,kolmen viikon jälkeen..Pam..2 viivaa...Järkytys shokki into itku ilo.Minulle toinen,miehelle vasta ensimmäinen...Tää on ollut ihan ihmeellistä aikaa.Se vaan natsasi heti molemmille,että tässä se nyt on,OIKEA.. :hug: :heart: Seuraavana yhteenmuutto,kihlat..En vain olisi kuvitellut enää ikinä löytäväni kumppania.Siinä hän oli ollut,samassa työpaikassa jo 3 v..hihii..enpä olisi uskonut..lapseni isi,hän...Nyt minulla on...maailman kiltein,ihanin mies rinnallani.Olen niin onnellinen.. :p
 
Jees! Elinkautiset liki kaks viikkoa myöhässä ja eilen huomasin, että ikään kuin rinnat olis arat. Heti herättyä testaamaan ja sieltähän ne tuli ne kaksi vuotta odotetut viivat!

Tuntuu ihan uskomattomalta, monia testejä olen tehnyt tämän kahden vuoden aikana ja aina on menkat alkaneet heti negan jälkeen. Nyt ei auta kuin toivoa, että kaikki menee hyvin... :)
 
Huolestuttaa kyllä kovasti. Nyt viikkoja 7+2, ja rusehtavaa suttua oli viime viikolla parina päivänä. Ja nyt taas tänään. Alamahalla tuntuu painontunnetta, ei ole kuitenkaan kipeä varsinaisesti (siis ei mitään menkkakipujen tapaista). Mutta silti mieltä kalvaa ajatus, että jos tämä kauan toivottu pieni ei pysykään kyydissä... Eka neuvola ois parin viikon päästä ja ultra kolmen viikon päästä. Ei meinaa pää kestää! :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkupee:
Huolestuttaa kyllä kovasti. Nyt viikkoja 7+2, ja rusehtavaa suttua oli viime viikolla parina päivänä. Ja nyt taas tänään. Alamahalla tuntuu painontunnetta, ei ole kuitenkaan kipeä varsinaisesti (siis ei mitään menkkakipujen tapaista). Mutta silti mieltä kalvaa ajatus, että jos tämä kauan toivottu pieni ei pysykään kyydissä... Eka neuvola ois parin viikon päästä ja ultra kolmen viikon päästä. Ei meinaa pää kestää! :(
:hug: sulle! Täälläkin olen huolesta sekaisin, nt-ultra oli tänään ja jäätiin kiinni siitä, seerumiseulan ottivat myös,mistä tulokset ens viikolla. Sitten parin viikon päästä todennäköisesti lapsivesinäyte. Toivon parasta :heart:
 
Kävin eilen yksityisellä ultrassa. Raskaus on ilmeisesti vasta 6 ja risat -viikolla menossa (kierto epäsäännöllinen). Ja mitä ilmeisemmin vuoto johtuu siitä, että meille taisi olla tulossa kaksoset... Ensi viikolla tarkistellaan uudelleen.

Mutta mikä tärkeintä, ainakin toisella sydän sykki eikä sen osalta mikään viitannut keskenmenoon. Rusehtavaa vuotoa on edelleen ajoittain, mutta jotenkin en jaksa enää olla siitä hirveän huolissaan. Kunhan edes tuo yksi asukas pysyisi hengissä!
 
Mä plussasin alkuviikosta. Me ollaan 4 vuotta yritetty, pari kertaa lapsettomuushoidotkin kokeiltu. Nyt sitten tärppäs ihan luomuna. Kävin perjantaina ultrassa, sanoi, että 4 viikkoa ja muutama päivä... Mutta toppuutteli, että tämä on vasta nollatilanne, ei voi tietää, miten alkio kehittyy... Kun on tuo PCO ja kilpparin vajaatoiminta (lääkitys ok), joten onhan tämä melkoinen ihme.

Nyt vain toivomme parasta, että ihmeitä oikeasti tapahtuu!

Oireina oli tosi arat rinnat, kauhea väsymys, nipistelyä vatsanpohjassa ja lämmön nousua.
 
Jee! Raskaana ollaan jälleen. Hävettää hiukan kehua mutta heti ekalla yrityksellä samoin kuin edelliselläkin kerralla. Joku luonnonihme kai. Tai sitten onnea raskaudessa mutta ei rahassa :LOL:

Samanlaiset oireet kuin muilla, tosin rinnat eivät ole laikaan arat. Kaksi kuukautta sitten lopetin edellisen imetyksen, joten ovat palautuneet suht normaaleiksi. Toisin roikkuviksi. No sitä saattoi olettaakin kun imetin 1, 8 v. :eek:
 
Liityn ketjuun ja korkkaan samalla ekan viestin. Pe plussasin, en tosin ole yhtään varma viikoista voi olla 4+6 tai sitten jo enemmän...Ehkä selviää joskus. Ekaa odottelen.

Oireita ei muuta kun tosi arat rinnat..
 
Ketjuun liittyjä täälläkin.

Plussasin eilen ja viikkoja "oikeaoppisesti" laskettuna 5+4. Minulla tosin pidempi kierto kuin tuo 28 vrk ja raskaustestikin sanoi hedelmöittymisestä olevan vain 1-2 vko:a.
Tämä raskaus meille tuli ihan puskista, kun käytin e-pillereitä, ihametys suuri kun oireet eivät ihan samanlaiset kuin menkkojen alkaessa, joten testi oli pakko tehdä ja yllätyin todella.
Imeisesti täällä "helposti sikiäävää sorttia", kun edellinen raskaus alkoi myös heti jätettyäni pillerit pois, eikä luomumenkkoja kerinnyt tulemaan tuolloin ainoitakaan..

Oireina minulla rintojen (nännien) arkuus ja alavatsan nipistelyt, ja tiheentynyt virtssamisen tarve ja virtsa haisee pahalle ja on tummaa....
 
Jeps jeps!!Plussasin eilen(tein clearblue digital-testin)ja se näytti viikkoja 3+,eli hyvin alkutaipaleella viel ollaan...Oireena väsymys,pahoinvointia(välillä voimakastakin,en oksenna,rintojen arkuus,alavatsan nipistelyt ja tiheentynyt vessassa käynti.Ollaan uusioperhe ja ensimmäistä yhteistä lasta tässä odotellaan...Huolettaa kuitenkin tuo viikkojen vähyys ja ajottainen aika kovakin alavatsan nipistely ja juiliminen...Onkohan oikeasti syytä huolestua,vai kuuluuko se asiaan??Tiistaina 16.2 eka neuvola.
 

Yhteistyössä