Juuri kun mä TAAS luulin jo kaiken nähneeni... :O (Tuksu)

Siis Tuksuhan on fiksu siinä mielessä, että osaa hinnoitella itsensä ja ansaitseekin siitä rahaa. Ei ollenkaan tyhmää siis. Tosin vastakkaisella puolella glaamouuuriaa on nää haukkumiset ynnä muut...

Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:
Siis Tuksuhan on fiksu siinä mielessä, että osaa hinnoitella itsensä ja ansaitseekin siitä rahaa. Ei ollenkaan tyhmää siis. Tosin vastakkaisella puolella glaamouuuriaa on nää haukkumiset ynnä muut...

Ei ole mun mielestä kovin fiksua tuoda itteään julkisuuteen Tuksun tekemällä tyylillä. Lähinnä noloa.

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ettekö te tajua että hän tekee rahaa noin huijamalla teitä,että te saatte naurut ja hän rahaa:D

Mä en ainakaan haluaisi tienata rahaa itteni nolaamisella.

ja mä taas voin(life is life) ;)

No onnea valitsemallesi tielle.

Ettekö te tajua että hän tekee rahaa noin huijamalla teitä,että te saatte naurut ja hän rahaa:D

Mut onko se kiva elämä? Paljon rahaa, muttei yhtään itsekunnioitusta?

Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Musta Tukiainen laulo aika kauniisti

No jos ei ruveta haukkumaan, niin ei kyllä tarvii sanoa myöskään epätosia.

Ai miksi? Sun mielestä ei siis saa kehua?

Saa kehua, jos oikeesti on sitä mieltä. No, en mä sanokaan mitään, ehkä joku oikeesti on tota mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:

Mut onko se kiva elämä? Paljon rahaa, muttei yhtään itsekunnioitusta?

En mä ainakaan usko että Tusksu kylpee kuitenkaan rahassa koska saa varmaan aika paljon esim. näitä seiskan matkoja yms.

Minä en jaksa uskoa, että tuo ihminen olisi tosissaan.. paitsi julkisuudentavoittelussa.
Ihminen voi heittäytyä myös tahallisesti julkisuuden bimboksi ja tienata sillä ihan hyvin rahaa..
tai jos ei pääse hyvillä avuilla kansan huulille, voi sen tehdä heittäytymällä naiiviksi ja kansa uskoo ja kohahtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Minä en jaksa uskoa, että tuo ihminen olisi tosissaan.. paitsi julkisuudentavoittelussa.
Ihminen voi heittäytyä myös tahallisesti julkisuuden bimboksi ja tienata sillä ihan hyvin rahaa..

Mitä se kertoo meistä suomalaisista, kun odotamme kieli vyön alla uusia uutisia Tuksusta, Nykäsen Matista tai vaikka siitä, kenen kanssa Vanhanen nyt vehtaa tai mikä-sen-sukunimi-nyt-onkaan-Karpelasta ja siitä, kenet se tällä kertaa nai :D

By the way, postia Ultris :)

Yhteistyössä