Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:niin ja siis mitä mä tosta selvää sain, noi tehdään huumorimielellä ainakin osaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Ettekö te tajua että hän tekee rahaa noin huijamalla teitä,että te saatte naurut ja hän rahaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Siis Tuksuhan on fiksu siinä mielessä, että osaa hinnoitella itsensä ja ansaitseekin siitä rahaa. Ei ollenkaan tyhmää siis. Tosin vastakkaisella puolella glaamouuuriaa on nää haukkumiset ynnä muut...
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Ettekö te tajua että hän tekee rahaa noin huijamalla teitä,että te saatte naurut ja hän rahaa![]()
Mä en ainakaan haluaisi tienata rahaa itteni nolaamisella.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Ettekö te tajua että hän tekee rahaa noin huijamalla teitä,että te saatte naurut ja hän rahaa![]()
ja mä taas voin(life is life)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Ettekö te tajua että hän tekee rahaa noin huijamalla teitä,että te saatte naurut ja hän rahaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :):Musta Tukiainen laulo aika kauniisti
Alkuperäinen kirjoittaja :):Musta Tukiainen laulo aika kauniisti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja :):Musta Tukiainen laulo aika kauniisti
No jos ei ruveta haukkumaan, niin ei kyllä tarvii sanoa myöskään epätosia.
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja :):Musta Tukiainen laulo aika kauniisti
No jos ei ruveta haukkumaan, niin ei kyllä tarvii sanoa myöskään epätosia.
Ai miksi? Sun mielestä ei siis saa kehua?
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Ettekö te tajua että hän tekee rahaa noin huijamalla teitä,että te saatte naurut ja hän rahaa![]()
Mut onko se kiva elämä? Paljon rahaa, muttei yhtään itsekunnioitusta?
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Minä en jaksa uskoa, että tuo ihminen olisi tosissaan.. paitsi julkisuudentavoittelussa.
Ihminen voi heittäytyä myös tahallisesti julkisuuden bimboksi ja tienata sillä ihan hyvin rahaa..