Juuri alkoi raskausviikko 5, eli juuri plussannut. Eilen oli ihan kamala paineentunne alavatsalla, ei siis

  • Viestiketjun aloittaja hysterinen
  • Ensimmäinen viesti
hysterinen

sellainen normaali menkkamainen jomotus, tän päivän olenkin sitten pelännyt että meniköhän kesken.. Mutta jotenkin ajattelisi että jos näin aikaisin menee kesken että se kyllä vuotona tulisi sieltä poies, nimittäin mitään vuotoa ei ollut. Pakko oli kysyä teiltä mielipidettä eli jos tässä vaiheessa menee kesken niin tulisiko se välttämättä vuotona pois vai jäisikö sinne?

 
Hei, minulla oli kolmen raskauden aikana joka kerta sellaista menkkamaista jomotusta alavatsassa. Koko ajan odotin että nyt ne menkat alkaa tai sitten menee kesken. Minulle lääkäri sanoi että yleensä on normaalia että voi tulla menkkatuntemuksia parin ekan kk aikana.Mutta minulla on kyllä ollut myös kaksi keskenmenoa ja sen vuoksi sanoisin näin että TOIVOTTAVASTI kaikki on hyvin. Mutta minä kyllä olin aika skeptinen aina sinne 12 rv ultraan asti. Siinä katsotaan että ensinnäkin olet raskaana ja kaikki hyvin. Kaikkea hyvää sinulle!!! =)
 
mie
ole huoleti...mulla oli kans kipuja mahassa alkuraskaudessa ja sain vasta rauhan kun se keskenmenon pahin uhka-aika oli menty ohitse,vaikka lääkäri rauhotteli mua aina,että aivan normaalia tuntea kipuja.
Siel kohdussa on sellaset muutokset menossa että varmasti voi tuntua ikävältä susta. Hyvin se menee.:)
Onnea sulle paljon.:)
 
hysterinen
Kyllä olette ihania!!Taidan nyt alata vain nauttia tästä raskaudesta ja uskoa että sielä on elämää eikä mikään kadonnut eilisestä :) Sille kun ei kuitenkaan voi mitään jos niin käy.
 

Yhteistyössä