Juu, se olin minä kenen paljas pylly näkyi koko Prismalle Tampereella :-D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nakuilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No onneksi tästä on jo 4 vuotta niin ei aapeetäkään enää nolota...terkkuja sulle wenla jonka oli pakko tällänenkin sattumus vuosien takaa nostaa esiin!!!! jerk

x
Oli oikein sattumusten päivä tänään. Huh huh.
Siskon poika 3v. ollut meillä hoidossa jo muutaman päivän. On kova poika kujeilemaan, mutta tää oli ihan uutta! Olen raskaana ja just siinä vaiheessa, että olen kasvanut niin paljon, että kaikki tissiliivit ja pikkarit painaa ja kiristää. Vielä en kuitenkaan ole päässyt kauppaan asti ostamaan uusia kun tämän kokoisia ei löydy joka kaupasta.
Venähti päivärutiinit vähän pitkälle ja piti jo lähteä hakemaan mies töistä. Ei muuta kuin poika autoon ja äkkiä paikalle ettei mies joudu kauaa odottelemaan. Puolessa välissä matkaa tajusin etten ollut muistanut laittaa alusvaatteita takasin päälle kun lähdimme (otan ne aina kotona pois kun niin hiertää). Päälläni oli vain kesä mekko ja kengät. No ei auttanut muuta kuin mennä ilman. Haettiin mies ja mentiin kauppaan. Kaupassa sitten miehelle kuiskasin nauraen, "et muuten usko mulla ei ole pikkareita kun unohdin ne kotiin"! Sen piti vain naurattaa meitä kahta, mutta jotenkin tuo poika kuuli sen jutun myös ja Kailotti isoon ääneen " Minna (nimi muutettu) eiks sulla ole pikkuhousuja??? JA SAMALLA NOSTI MOLEMMILLA KÄSILLÄ MUN HAMEEN HELMAN NIIN YLÖS KUN SAI TAKAAPÄIN!!!!! Aluksi en edes tajunnu mitä tapahtu! Kauppa täys ihmisiä ja tää yks älynväläys näytti mun ihanaa levinnyttä pyllyä koko kaupalle!!!!
Tuli hieman kiire saada hame alas ja järjestykseen. Ihmiset naureskeli ja mulla ja miehellä posket punasena ja vintiö vain nauroi vieressä. Silloin ei naurattanut, nyt jo vähän :-D

Että sellainen itsensäpaljastelija olen minä!

Yhteistyössä