Juu ne olivat meidän lapset

Kun pitivät hauskaa paikallisjunassa. Toinen hyppien ja pomppien penkeiltä ylös ja alas ja innoissaan osoitellen kaikkea, ja jopa jutellen seuraavaan penkkiriviin. Toinen isänsä sylissä nauraen ja kutitus"kuolemaan" nikotellen. Jep se oli minun mieheni, joka riehutti niitä lapsia ja sai heidät nauramaan ja rieuhumaan vähän lisää ja kyllä minä olin se äiti joka ei tehnyt elettäkää puuttuakseen tilanteeseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Seuraavan kerran kun minä olen paikkurissa taidan intoitua pomppimaan niillä penkeillä myös, kuraiset kengät jallassa ja kanssamatkustajille illistellen.
En pojalla kengät ollut penkillä, nousi istumaan ja alas siitä vaan vähän väliä... kun oli niin paljon tutkittavaa.

Ja ai että kun oli mukavaa :)
 
vieras
Vai tuollaisia ne vanhemmat julkisissa kulkuneuvoissa ajattelee. Mä en oikein ymmärrä ihmisiä, jotka haluavat tahallaan ärsyttää ihmisiä. Se vaihe kuuluu murrosikään ei enää aikuisten ihmisten käyttäytymiseen. Ja taas lapsiperheet tipahti mun arvoasteikolla. Äidit eritoten :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Huvitti vaan ne nipottajat junassa oikein kunnolla taas... Käytöstavat ja niistä kiinipitäminen on eriasia kun p**kan vaikeena paikallaan jököttäminen
No tuota, oliko teillä niitä käytöstapoja?
Joo oli, kaikkia käytöstapoja noudatettiin, paitti sitä suomalaisten pyhintä anna mun vi''u mököttää rauhassa
 
vieras
No kyllä musta käytöstapoihin JUNASSA kuuluu istua ihan turvallisuussyistäkin suunnilleen siinä paikallaan peppu penkissä. Jutella tietty voi, mut ei nyt kuitenkaan kirkua ja mekastaa siihen tyyliin, että siltä ei saa rauhaa kukaan muu vaunussa istuva.

Ei se oo mitään paskanvaikeena olemista, että huomioi muutkin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Huvitti vaan ne nipottajat junassa oikein kunnolla taas... Käytöstavat ja niistä kiinipitäminen on eriasia kun p**kan vaikeena paikallaan jököttäminen
Siis joku/jotkut häiriintyivät teidän touhuista? No heillä oli täysi oikeus se ilmaista ilman että ovat nipottajia...
 
vieras
Särähtää korvaan ainoastaan toi penkillä pomppiminen. Ei julkisissa tarvii olla kuin hautajaisissa, mut kanssamatkustajat voi ottaa huomioon. Ja lasten tulisi kyllä iästä riippuen pystyä istumaan jos ei ihan paikallaan, niin ainakin hyppimättä lyhyitä matkoja. Näin mun mielestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kyllä musta käytöstapoihin JUNASSA kuuluu istua ihan turvallisuussyistäkin suunnilleen siinä paikallaan peppu penkissä. Jutella tietty voi, mut ei nyt kuitenkaan kirkua ja mekastaa siihen tyyliin, että siltä ei saa rauhaa kukaan muu vaunussa istuva.

Ei se oo mitään paskanvaikeena olemista, että huomioi muutkin.

Mihin junassa tarvii rauhaa?

Niin eli huomioi muut niin että jutteleen niille ja koittaa nauraa niiden kanssa. Eikä koita leikkiä ettei ketään olisi olemassakaan siellä junassa
 
vieras
Näinköhän oisit ittekään ilahtunut, jos vaikka joku juoppo olis tullut ördäämään sulle jotain kännijuttujaan väkisin kun yrität istua ihan rauhassa omissa oloissas junassa.

Sit syyttänyt, että miten ootkin niin paskanjäykkä, kun et olis innostunut hänen kanssaa iloa pitämään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Särähtää korvaan ainoastaan toi penkillä pomppiminen. Ei julkisissa tarvii olla kuin hautajaisissa, mut kanssamatkustajat voi ottaa huomioon. Ja lasten tulisi kyllä iästä riippuen pystyä istumaan jos ei ihan paikallaan, niin ainakin hyppimättä lyhyitä matkoja. Näin mun mielestä.
Peesaan.

En oikeastaan yhtään ihmettele, miksi jotkut vihaa juniin, linja-autoihin ja lentokoneisiin tulevia lapsiperheitä. Jos ei edes yritetä opettaa lapsille miten kuuluu olla.
 
mua ei henkilökohtasesti häiritse, jos kakarat pomppii junassa tms. kunhan antaa muiden olla fyysiseti rauhassa. multa ei myöskään heru sympatiaa, jos kakara mätkähtää itseaiheutetusti pää edellä lattiaan. omani tuntien, siihen se riehuminen usein päättyy.

*muoks*

me ei kuljeta junalla, eikä muutenkaan julkisilla. puhuin siis muiden kakaroista. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näinköhän oisit ittekään ilahtunut, jos vaikka joku juoppo olis tullut ördäämään sulle jotain kännijuttujaan väkisin kun yrität istua ihan rauhassa omissa oloissas junassa.

Sit syyttänyt, että miten ootkin niin paskanjäykkä, kun et olis innostunut hänen kanssaa iloa pitämään.
Oiva vertaus :D
 

Yhteistyössä