V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis joo, mietin itsekin tuota, että nuorenakin voi kuolla...juu, toki voi, mutta tilastoista näemme, että terveellisillä elintavoilla voimme elää pidempään!! Miksi juopoille sitten annetaan vähemmän, niitä elinpäiviä..herää kysymys!?
Jumala on tiennyt jo siinä vaiheessa, kun se juoppo on ollut sikiämäisillään mammansa kohdussa, millanen siitä tulee ja mitä elämässään tekee ja päivät sen mukaan...
no ompa aika paha tää jumala, jos aina vaan tietää kaikkien kurjat kohtalot eikä tee mitään sen hyväksi. No ehkäpä siinä on selitys, et toi kaikki on NIIIN HUUHAATA
No mikä tarkoitus olisi elämällä, jos se olisi jo paratiisi?
heheeeeeeeee, sä oot pimee