Jutta on ylpeä YouTube-julkisuudestaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nipsukka

Aktiivinen jäsen
29.04.2005
6 356
0
36

Jutta on ylpeä YouTube-julkisuudestaan
30.12.2008 10:22
SDP:n puheenjohtaja Jutta Urpilainen saapumassa Linnan juhliin.
SDP:n puheenjohtaja Jutta Urpilainen saapumassa Linnan juhliin. (ATTE KAJOVA)

SDP:n puheenjohtaja Jutta Urpilainen on ylpeä kyseenalaisesta YouTube-julkisuudestaan, jota tuli roppakaupalla kunnallisvaalien yhteydessä. Kaikkihan muistavat, että aivan aluksi Jutta halusi kiittää...

Huumori on auttanut oppositiojohtajaa jaksamaan. Itseironisesti hän kuittasi myös papukaijaksi ilkkumisensa.

Aidosti ylpeä Jutta tuntuu olevan siitä, että "papukaijavideon" on kerrottu olleen 27.10. maailman kuudenneksi katsotuin video YouTubessa. Tuolloin YouTube kierrätti maailmalla kuntavaali-illasta televisiokuvaa, jossa Urpilainen ehti kahdeksan eri kertaa kiittää vaalien tuloksesta äänestäjiä ja kenttäväkeä.

- Olen siitä ylpeä, että olen päässyt maailmanmenestykseen. Jos jään ihmisten mieliin siitä, että olen kiittänyt, niin voisihan sitä huonommistakin asioista mieleen jäädä.

Kaupungilla liikkuessaan ihmiset yhä jaksavat huomautella Jutan otsikoihin nousseesta toistosta.

- Vastikään olin taksijonossa rautatieasemalla, kun keski-ikäiset miehet tunnistivat minut ja sanoivat, että "katso, tuossa on Jutta, terve. Miten se menikään, se että aivan aluksi haluaisin...".

- Sanoin, että aivan aluksi haluaisin kiittää. Miehet totesivat, että aivan mahtavaa, se varmaan kääntyy vielä edukseni.

Yhteistyössä