Jutta-dieetin ruuat pariskunnalle viikoksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja silleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

silleen

Vieras
Houkuttelin miestä mukaan dieettaamaan ja laskin paljonko pitäisi ostaa kaupasta tarvikkeita.

Tässä lista...

787,5 g kaurahiutaleita
1,75-4,8125 kg raejuustoa
4,375 l mehukeittoa
3,5 kg lihaa/kalaa/kanaa
17,5 kpl valkuaisia (ei välttämätön)
4,2 kg vihanneksia
175 g oliiviöljyä
8,75 kg rahkaa
1,75 kg pakastemarjoja
700 g riisiä/pastaa tai
2,975 kg perunaa
175 g leseitä

Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
"700 g riisiä/pastaa tai
2,975 kg perunaa "
:o

Onko 200 g perunaa päivässä sun mielestä sitten paljon?

On, eihän perunaa tarvitse ollenkaan. Noiden määrien suhteita lähinnä ihmettelen, 700g pastaa vs kolme kiloa perunaa?

Pasta paisuu keitettäessä, peruna ei...voisko johtua siitä tuo ero?

"700 g riisiä/pastaa tai
2,975 kg perunaa "

On, eihän perunaa tarvitse ollenkaan. Noiden määrien suhteita lähinnä ihmettelen, 700g pastaa vs kolme kiloa perunaa?

Niin katsos kun peruna ei turpoa keitettäessä merkittävästi, pasta ja riisi on vähän eri juttu...

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Ei tuo nyt mitenkään oudolta kuulosta, ainoa mikä tuntui isolta määrältä oli rahkan määrä.
Rahka on suunnilleen paras rasvaton proteiininlähde mitä onkaan tarjolla.

Mutta et sentään viikossa vetää yli 4 kiloa rahkaa??

Mä en edes ole millään dieetillä, mutta mä syön 2x 250 purkin rahkaa päivässä, mikä tekee 3,5kg viikossa. Ja näin olen mennyt jo 2 vuotta, eikä kyllästytä vieläkään!

" Henkilökohtaiset valmennettavamme ovat etusijalla ja heidän kanssaan toki kommunikoin aktiivisesti ja jos joku haluaa siirtyä Bullin ja minun privatti valmennukseen, niin viikko sitten kirjoitetussa blogitekstissä on tästä vaihtoehdosta lisää. "

:D

"700 g riisiä/pastaa tai
2,975 kg perunaa "

ootko vähän tyhmä? :laugh:

Kai mä sitten olen. Ei mun mielestä pasta kuitenkaan kolminkertaiseksi turpoa. Riisissä ehkä enemmän näkyy se lisäys.

Mutta kukin syököön sitä, mikä parhaalta tuntuu.

"700 g riisiä/pastaa tai
2,975 kg perunaa "

ootko vähän tyhmä? :laugh:

Kai mä sitten olen. Ei mun mielestä pasta kuitenkaan kolminkertaiseksi turpoa. Riisissä ehkä enemmän näkyy se lisäys.

Mutta kukin syököön sitä, mikä parhaalta tuntuu.

Olen noudattanut Jutan diettiä ensin viikon pari lähes kirjaimellisesti ja sitten pari viikkoa hieman muunnellen.

Ja kyllä, punnitsin 40g pitkään keitettyä pastaa ja painoi sen 170g mitä perunaa pitäisi olla. Keitän pastan mahdollisimman pehmeäksi, jotta se imisi vettä paljon ja täyttäisi enemmän. Ja reilusti suolaa keitinveteen!

Dietti on toiminut. Ensin ekalla viikolla en liikkunut. Sitten innostuin ja olen vähän jumppaillut kotona ja käynyt epäsäännöllisesti lenkillä.

Painoa on pudonnut muutama kilo (alunperin olin 166/57kg mutta lösö) mutta senttejä on lähtenyt lähes 10 sekä vyötäröltä että jenkkakahvojen kohdalta. Reisistä noin kolme-neljä senttiä.

Olen tosi tyytyväinen että näin vähällä on saanut näin paljon aikaan. Nälkä ei ole ollut ja välillä on tullut syötyä herkkuja. Viikonloppuisin olen myös lipsunut, mutta koittanut korvata herkkuni kevyemmillä
Rahkaa en enää ole syönyt paljoa enkä raejuustoa oikeastaan koko aikana. Enkä leseitä. Puuron vedän aamulla mehukeitolla ja perunaa/pastaa syön molemmilla aterioilla. Käytän nyt myös salaatinkastiketta.
Vettä join aluksi kamalasti mutta nyt en enää niin paljon.

Suosittelen tätä dieettiä, se toimii! Olen kokeillut aiemmin vaikka mitä mutta lyhyeksi on yritykset jääneet. Nyt kun sain hyvän alun ja hyviä tuloksia niin en aio enää repsahtaa.

Niin ja tosiaan piti vielä kertoa että mieli on ollut koko dieetin ajan ihan tosi iloinen. Ihmettelin pari viikkoa sitten miksi olen niin iloinen koko ajan ja tajusin että hyvä mieleni alkoi silloin kun aloitin dieetin. Normaalisti olen ollut hieman alakuloinen usein.

Ei ole ollut päänsärkyjä eikä muutenkaan minkäänlaisia oireita. Elämä on ollut normaalia, paitsi hieman on tuntunut että päivät menee kokkaillessa, kun olen aina illalla tehnyt eväät seuraavaksi päiväksi mukaan töihin. Enkä ole noudattanut dieettiä yksin, mieheni on ollut samalla myös, joten kahdet eväät on väsätty :)
Mieheni ei ole liikkunut nimeksikään, mutta maha on pienentynyt hurjan paljon!

Alkuperäinen kirjoittaja silleen:
Houkuttelin miestä mukaan dieettaamaan ja laskin paljonko pitäisi ostaa kaupasta tarvikkeita.

Tässä lista...

787,5 g kaurahiutaleita
4,375 l mehukeittoa
3,5 kg lihaa/kalaa/kanaa
4,2 kg vihanneksia
175 g oliiviöljyä
8,75 kg rahkaa
1,75 kg pakastemarjoja
700 g riisiä/pastaa tai
2,975 kg perunaa
175 g leseitä

Alkuperäinen kirjoittaja juttapöö:
Alkuperäinen kirjoittaja silleen:

Tässä lista...

787,5 g kaurahiutaleita
4,375 l mehukeittoa
3,5 kg lihaa/kalaa/kanaa
4,2 kg vihanneksia
175 g oliiviöljyä
8,75 kg rahkaa
1,75 kg pakastemarjoja
700 g riisiä/pastaa tai
2,975 kg perunaa