Juteltaisko diilistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja etsin juttuseuraa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

etsin juttuseuraa

Vieras
Äsken katoin, ja on se hjallis kyllä ihan fiksun olonen minusta.

Kamalia pyrkyreitä varsinkin miehet, ja naisissa sitä kotkotusta ja paskanjauhantaa riittää.

Esim se mikä sen nimi on (oisko Jarmo), jokuhan niistä sano, että ennen johtoryhmää pakottaa kravatin kaulaan ja kas ei ollu skrakaa pakotettu, mutta eipä ollu Hjalliksellakaan. Eipä uskaltaneet miehet sanoa kun puhuivat "kaavasta" johon ei Jarmo (?) istu, ni tarkoittavat esim kravattia...... Se oiskin ollut kiva kuulla hjalliksen kommentti kravatin perusteella tuomitsemisesta.

Mun on pakko sanoa, että ne kaks naista (se blondi ja brunetti) oli todella ärsyttäviä! Niin olevinaan muita parempia, aika snobimaisia...Koko ajan valitti ettei mitään tehdä oikein mut eivätpä itse mitenkään auttaneet asiaa. Mun mielestä voi menestyä olematta ylimielinen, toivottavasti nää kaks tippuu ennen noita mukavempia.

Joo ne kaks ämmää oli kyllä aika pissipään olosia. Ilkeitä ja ylimielisiä. Huonontaa ryhmähenkeä tollaset roimasti. Ulos vaan ja äkkiä tommoset niin kivempaa muille kilpailijoille ja katsojille. Mut eihän ne mihinkään lähde. Kuuluu varmaan pelin henkeen erilaiset "roolit".

Yhteistyössä