Justjust

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eevertti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eevertti

Vieras
Kyllä taas ei tiedä kuinkapäin täs olis. Emänt ilimootti justihin jotta ottaa siskoonsa alivuokralle asumahan. Asutahan kyllä eri osoottehis mut kuitenki. Sen sisko jo sekaa meirän elämää aiva tarpeheksi. En pysty eres kuvittelemahan minkälaasta se on tästä etehenpäin. Tekis mieli lyörä kintaat hiekkahan ja lähtiä kohti uusia seikkaaluja, kai se mullekki olis jotaki vielä varannu, se luoja meinaan. Mä en ymmärrä et miten voi mennä nuan et sen siskoo ajaa meirät vielä erillensä. Se on sitä koko ajjan yrittäny ja nyt tää sitte ottaa sen samahan tupahan. Siinä meni se yksityisyys sitte. Ja mulle se paasaa että ristusku oot aharasmiälinen. Sanokaa nyt ukot tottajumalauta et monko tälläästä jatkaas... Moon aina tullu sen siskoon jälkehen. Kertokaa mitä teherä... Teirän Eevertti, jok´on pulas

Kyl on vaikkia tilanne.
Kun naisesi on jo päättänyt ottaa tuon siskonsa kotiinsa. Niin vaikeaa on mennä sekaamahan heidän väliinsä. Voisit ryhtyä sivulta seuraajaksi, miten heillä sitten menee. Tässä tilanteessa, jos alat vauhkoontumaan, niin sinusta tehdään syyllinen. Joten silloin ainakin välit rikkoontuvat naisesi kanssa.
Josko tuo naisesi huomaa, että teki hätiköidyn päätöksen. Tämmösillä pariskuntien erottaja henkilöillä, menee jossain vaiheessa överiksi. Ottavat valtaa liiaksi ja pilaavat ihmissuhteensa.
Paree on, että itse huomaavat erheensä.

Ota tasasesti ja puuhastele omiasi ja seuraa tilannetta sivulta. Kun sinulla on oma asunto, kukapa estää tekemästä mitä itse haluat.
Nyt on kohta kevät tulossa ja eteläpohjanmaan joet tulvivat pelloille. Muuttolinnut, laulujoutsenet, hanhet ja kurjet pitävät omaa mekastustaan.

No jos sul on oma kämppä, jossa budjaat, niin tarviiko sun sen systerin kanssa millään tavalla pamlata? Olet vaan oma timanki ittes, niin homma fiksaa ihan itestään.