justiinsa mun tuuria...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnen keiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnen keiju

Vieras
pitäis aloittaa e-pillerit ja nyt sitten iski jännitysniska päälle oikein kunnolla... no eipä noita pillereitä viitsi sitten samalla aloittaa... en sitten osaa ollenkaan arvioida pahentaako ne mun migreeniä koska kärsin jännitysniskan aikana muutenkin hirveästä migreenistä... pitäisköhän nakata ne e-pillerit hetkeksi vielä kaapin perällä ja kokeilla noita minipillereitä sen sijaan vaikkakin ne aiheuttaa inohottavaa vuotelua miten sattuu....

Sun gynekologi varmaan tietää sun migreenistä ja lääkkeistä mitä siihen käytät? Ei hän silloin olis määrännyt pillereitä, joita ei voi käyttää niiden migreenilääkkeiden kanssa samaan aikaan.

Juu tietää migreenistä ja mun lääkkeistä... jäi vain vaivaamaan kun lääkäri kirjoitti pilleri reseptiä kysyi vielä "eihän sinulla ole nyt ollut migreeni kohtauksia jossa esiintynyt auraa"... eli mulla on kerran 2-vuotta sitten ollu yks kohtaus jossa luultavasti olis voinut olla aura, sata varma tästä en kuitenkaan ole... migreeniä mulla on ollu lapsesta saakka mutta aina ne on olleet ilman auraa. tosin ehkä se ei edes aura ollutkaan mulla kun tuo niska saattaa aiheuttaa vaikka ja mitä oiretta..