Just..taitaapa jäädä sit rokote lapsille saamatta..:(

• Viestiketjun aloittaja hienoa!
  • Ensimmäinen viesti
hienoa!
pitäis huomenna mennä kolmen lapsen kans jonottamaan rokotetta, kaksi heistä saa rokotteen. Mutta mies ilmoittikin että ei pääse töistä lähtemään siksi aikaa..ei onnistu mitenkään ittekseen mennä ensin moneks tunniks kaikkien kans jonottamaan ja sit vielä kahta rokotetaan! Voi prkl!!!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksei onnistu? Kyllä mä menisin sitten itsekseni lasten kanssa, jos se siitä meinaisi jäädä kiinni.
monta tuntia jonottaisit lasten kans jotka 6v, 2v ja 8kk? ja kaksi vanhempaa ei hetkeäkään paikallaan.

Joo meil kans 1v9kk ja 9kk ikäset lapset ja eilen kyl käännyin terveyskeskuksen pihasta pois kun porukka jonotti räntäsateessa :/ Kokeillaan paremmalla onnella joku muu päivä. Eilen ne rokotteetki oli loppunu joten tänää ei rokoteta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miksei onnistu? Kyllä mä menisin sitten itsekseni lasten kanssa, jos se siitä meinaisi jäädä kiinni.
monta tuntia jonottaisit lasten kans jotka 6v, 2v ja 8kk? ja kaksi vanhempaa ei hetkeäkään paikallaan.
Jos todella rokotteen haluat lapsille saada, niin varmasti onnistuu jonottaminen kauemminkin.Evästä ja muut tarvittavat mukaan ja kärsivällisyyttä :hug:

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Joo meil kans 1v9kk ja 9kk ikäset lapset ja eilen kyl käännyin terveyskeskuksen pihasta pois kun porukka jonotti räntäsateessa :/ Kokeillaan paremmalla onnella joku muu päivä. Eilen ne rokotteetki oli loppunu joten tänää ei rokoteta.
niinpä..tääl ei oo ku huomenna mahdollista saada rokote.

vieras
Me jonotettiin 7-v ja melkein 2-v:n kanssa neljä tuntia eka mulle(raskaana viimeisilläni ja tosi huonossa kunnossa oon, jatkuva pyörrytys ym vaivat hieman haittas tuota seisomista) ja sit lapsille riskiryhmärokotusta 1,5 tuntia eri päivänä. JA selvitttiin hyvin. Tsemiä!

ap
Mut mä tiedän että molemmat rokotettavat huutavat kuin syötävä ja 2v ei liiku mihinkään kun pitäisi rokottaa, sit 6v juoksee jossain, 8kk huutaa kun vierastaa kaikkia vieraita ihmisiä! on kyllä aikamoisia kauhukuvia ihan valmiina jo päässä..

*
ei kai siellä "lasten jonoissa" ehkä tunteja mene :/
menisin silti.

Mut mä tiedän että molemmat rokotettavat huutavat kuin syötävä ja 2v ei liiku mihinkään kun pitäisi rokottaa, sit 6v juoksee jossain, 8kk huutaa kun vierastaa kaikkia vieraita ihmisiä! on kyllä aikamoisia kauhukuvia ihan valmiina jo päässä..
Siellä on muita samanlaisia jos kerran lapsia rokotetaan. Mukaan vaan!!

vieras
Älä turhaan ennakolta ahdistu. Menette paikalle ja hoidatte homman.

Sä jo etukäteen teet asioista vaikeita.Ei muuta kuin jonottamaan kärsivällisyyden kera tai sitten jätät rokottamatta.

kkkk
Mua huvittaa noi rokotejonot, kuinka ihmiset VOI olla noin hysteerisiä :D :D mä olisin täällä saanut eilen rokotteen ihan jonottamatta kävelemällä neuvolasta sisään, itseasiassa eräs terkkari käveli vastaan rokotteen kanssa, et tulitko rokotetta ottamaan :D mikä jono, missä??

mie
Siis oikeesti, et voi olla tosissas?! Miten ihminen tekee kolmea lasta jos ei yksin pysty heidän kanssaan liikkumaan???? Mitä jos miehellesi tapahtuu jotain, sillonkin joudut yksin hoitamaan kaikki asiat. Ja 6-vuotias on kyllä jo sen ikäinen jolla rajat pitäisi olla tiedossa...

vieras
Anna huutaa, ei se huuto heitä vahingoita. 8 kk pysyy varmaan vaunuissa, otat kahta isompaa kädestä ja etkä laske juoksentelemaan mihinkään. Kyllä se onnistuu.

Yhteistyössä