Just se klassinen.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
En kyllä koskaan uskonut, että juuri minä olen tälläistä kirjoittamassa.. Minä jolla piti olla kaikki hyvin, mutta taisin vaan elää sokeasti siinä pienessätäydellisessäperhekuplassa.. Vauvakin on vasta 3,5kk..
Sain siis tietää, että mieheni on flirttaillut erään naisen kanssa netissä ja mistään pienestä flirtistä ei ole kyse vaan teksteistä huomasi että olisi asian viemässä myös eteen päin.. Onneksi tämä nainen kertoi itse minulle. Olen ihan turta koko asialle ja todella pettynyt. Enhän minä tiedä kenen muiden kanssa mies on myös flirttaillut tai jopa jotain enemmän.. Luulin, että riitän miehelle. Mies on minua vanhempi ja olen aina pitänyt itsestäni huolta, hoitanut kodin ja muutenkin yrittänyt olla hyvä puoliso..mut ei. Pää ei yhtään toimi. Kuinka paljon tuollaisesta nettiflirtistä kuuluu suuttua, oliko tämä nyt tässä?

Asiallista keskustelua pyydän..

Juu eiköhän mies käytöksellään tehnyt selväksi ettei äiti-ihmiset ansaitse enää ansaitse minkäänlaista arvostusta, ja teki selväksi miten hän voi mielestään PERHETTÄÄN kohdella.

Eroat. Muutat erilleen ennen kuin lapsi oppii kiintymään isään, ettet sen takia jää poljettavaksi

Elin itse tuollaisessa kuopassa muutama vuosi sitten. Mutta mieheni petti minua kunnolla. Lapset olivat todella pieniä. Ja juuri olimme menneet muutama vuosi takaperin naimisiin. Halusin erota ja muutin lasteni kanssa omaan asuntoon. Puhuimme asioista vuoden päivät mieheni kanssa... Välillä erittäin kovaa huutaen ja välillä rakentavassa mielessä. Kun asiat olivat molemmin puolin selvät. Päätimme palata yhteen. Nyt onnea on kestänyt jo vuosia. Ja suhde parantui.
Kannattaa keskustella.. Pitää ehkä aikalisä.vai SINÄ tiedät mikä on sinulle parasta. Pitkä prosessi on saada luotto takaisin. Mutta jos miehesi todella katuu ja saatte asiat selviksi, en nää syytä miksi heittää kaikki hukkaan. Muistat vaan että toista kertaa ei sitten sama virhe saa tapahtua. Itse olen päättänyt että anteeksi voi ja pitääkin antaa jos toinen todella katuu. Mutta toisen kerran jos mieheni pettää. Niin ikinä en enää hänelle mahdollisuutta anna.
Voimia sinulle. Tiedän että toi on hirveintä mitä voi toiselle tehdä.

Niin ollaan kaikki erilaisia.
Mua tuo ei hetkauttais oikein mitenkään. Flirtti ja "päiväunet" on mitä on, mutta lujaa suhdetta ne eivät kaada.

Mutta jos susta tuntuu pahalta, niin asia puheeksi miehen kanssa ja mietit rauhassa mitä haluat tehdä.

Kannattaa muistaa että kaikki miehet panevat mielellään kaikkia keitä voivat. Ei tule sitten niin suurena järkytyksenä se ettei se oma kullanmuru ollutkaan impotentti muita kohtaan.

Mä oon miettiny noit pettämisjuttuja viimeaikoina aika paljon. Ei sillä että itselle olis näin käynyt, mutta hyvä kaveri vehkeilee parhaillaan vartun kanssa.

Ensinnäkin tää mun kaveri tuli petetyks edellisessä suhteessa. Mies lähti sen toisen muijan mukaa ja jätti mun kaverin. Sotkuinen avoliiton purkaminen oli.

No se mies elää onnellisesti nyt suhteessa sen toisen kanssa.

Aikaa kuluu ja tää mun kaveri on sitä mieltä et käräyttää kaikki jota tietää et pettää suhteessa..

No aikaa kuluu taas..
Oltiin viettää iltaa viihteen puolella ku tää mun kaveri nappas miehen joka kertoki et on varttu. Kotona tyttöystävä ja taaperoikäinen lapsi.

No ei menny sitä iltaa montakaa tuntii kun niiden välit lämpeni.

ELI PETETYSTÄ TULI KODINRIKKOJA?!

Eli ei oo mitään olemassaolevaa syytä varmaan siihen miks joku pettää. Ehkä vaan se uutuuden tunne ja jännitys kiehtoo? Jotain erilaista ja vaihtelevaa elämää?

En väitä että tällänen toiminta on oikein ketään kohtaan. Ja en tue kaverin Päätöstä jatkaa tätä epämääräistä suhdetta.
Ainoostaan ihmettelen et miks se tämmöseen ees lähti.

Miehen puolustukseksi on sanottava, että panemme mielellämme kaikkia jotka siihen suostuvat. Olimme sitten parisuhteessa tai emme.

En usko:)
Et ainakaan voi todellakaan yleistää. Tiedän tasantarkaan että asia ei ole noin. Ja naiset ovat kyllä ihan samanlaisia kun miehet. Ne tekevät yhtä paljon pahaa miesten selän takana. Siinä on vain se ero että nainen leimataan heti lutkaksi ja mies on oikein äijä ;D

Yhteistyössä