just mun tuuria. kerrankin olis ollut tarpeeks rohkeutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
aioin tässä illalla miehelle näyttää tän viesti ketjun, jossa olen kertonut hänen vanhempiensa vierailuista, ja siitä miten en enää niitä jaksa.

Niin eiköhän mies nukahtanut kun nukutti kuopuksen. Arvatkaa vaan saanko ihan heti uudestaan tsempattua itteeni :headwall:

niin ja se ketju mitä tarkoitin...
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1437169

No saat tietysti tsempattua! Lähetät vaikka heti sähköpostiin miehellesi sen linkin niin sitten et voi peruuttaa enää! :D Ja aamulla sanot, että kulta, sulle on postia.. :D Jaa, no, ehkä se ei ole paras kommunikointitapa. :ashamed: Mutta kyllä sä huomennakin saat sen keskustelun miehelle näytettyä! Ihan varmasti!

Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Olitko sie muuten se joka aiemmin oli lähettämäss vieraansa muualle vaikka maksusta? En siis pahalla sano, ite sanoin ottavani vierrat vastaankin.. Mutta aiheeseen, meillä jos miehen vanhemmat tosiaan noin usein ja noin pitkiä aikoja olis vierailulla niin sanosin kyllä miehelle jo että en jaksa enää, haluun omaa rauhaa. Että jos en sitä muualta saa, pitää varmaan lähteä pojan kanssa hetkeks pois. Normaalit kyläilyt kyllä ymmärrän ja oma anoppi ja appiukko on tosi mukavia ihmisiä, mutta omaa rauhaa tarvitsee itse kukin!

juu minähän se. haluatko edelleen ottaa vastaan, tarjous edelleen voimassa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No saat tietysti tsempattua! Lähetät vaikka heti sähköpostiin miehellesi sen linkin niin sitten et voi peruuttaa enää! :D Ja aamulla sanot, että kulta, sulle on postia.. :D Jaa, no, ehkä se ei ole paras kommunikointitapa. :ashamed: Mutta kyllä sä huomennakin saat sen keskustelun miehelle näytettyä! Ihan varmasti!

no voinpas, kun mä itse yleensä tarkastan sen postit, ja kerron jos on tullut jotain. :D
muuten sillä siis jää postit kokonaan lukematta, ei oo mun kontrolli halua :D

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

no voinpas, kun mä itse yleensä tarkastan sen postit, ja kerron jos on tullut jotain. :D
muuten sillä siis jää postit kokonaan lukematta, ei oo mun kontrolli halua :D

No niin, sinne vaan linkkiä jos pelkäät ettet uskalla/saa aikaiseksi ottaa puheeksi. Kyllä appivanhemmat saa nyt lähteä! :D Oisko sulla niiden puh.numeroa? Mä voisin soittaa ja käskeä häipymään jo?

joo pistetääs vaik anopin numero :D
onneks ne lähtee torstai aamuna, mut joskus juhannuksen jälkeen aikovat kuulema tulla takaisin. Joten ennen sitä pitäis saada miehelle kerrottua miten loppu näihin vierailuihin todella oon, vaikka ne tarkoittavatkin sitä, että saan apua todella paljon.

MIKSI NE TAKAISIN TULEE??!! Voi hyvä ihme, mitä ihmisiä, eikö ne ollenkaan tajua että joskus perheen on vietettävä aikaa keskenäänkin. :p Eikös ne... ööö... lähde sitten juhannuksen jälkeen torstaina mihinkään? :whistle:

ne tulee takasin, että ne saa nähdä tän vauvan heti kun se syntyy. Ja kyllä mä sen ihan ymmärränkin, vaikken jaksaiskaan...

Mutta mä pistin miehelle facebookin kautta linkin tohon ketjuun, en pääse sieltä sitä poistamaankaan kun en sinne muista miehen salasanaa :D

Hyvä, että sait asian eteenpäin. Mulla olis vähintään sama tilanne, ellen olisi jo vuosia sitten ottanut asiaa puheeksi miehen kanssa. Kummasti se sietokykykin kasvaa, ei häiritse appiporukoiden nurkissa pyöriminen niin paljon, kun tiedän, että mies tyhjentää talon milloin tahansa tarvittaessa. Kun tietää, että tilanteesta on ulospääsy, se ei enää tunnu niin pahalta kuin silloin, kun tunsi olevansa ahdistettuna nurkkaan ilman takaovea.

meillä on anopin kanssa ihan hyvät välit, ei kuitenkaan mitkään erityisen läheiset sillä tavalla, että osaisin sanoa näistä vierailuista.
Kun en osannut edes siihen sanoa mitään, kun kertoi aikovansa viedä kotiinsa meidän pakkasesta raejuustoa, kun sitä kerta on niin paljon :o

meillä on anopin kanssa ihan hyvät välit, ei kuitenkaan mitkään erityisen läheiset sillä tavalla, että osaisin sanoa näistä vierailuista.
Kun en osannut edes siihen sanoa mitään, kun kertoi aikovansa viedä kotiinsa meidän pakkasesta raejuustoa, kun sitä kerta on niin paljon :o

Mä jo sitä edellistä ketjua seurailin ja voin sanoo etten kyllä kestäis.. vaikka ois kuin hyvät välit.. mut tuo ny jo tuntuu et menee hiukkasen liian pitkälle.. :o

:o Ei oo totta? :laugh: Sehän oikeesti tuntuu niin kuin hän olis tosiaankin teillä kuin kotonaan. Kirjaimellisesti. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Mä jo sitä edellistä ketjua seurailin ja voin sanoo etten kyllä kestäis.. vaikka ois kuin hyvät välit.. mut tuo ny jo tuntuu et menee hiukkasen liian pitkälle.. :o

Tuo mua kyllä melkeinpä enemmän naurattaa kuin ärsyttää.
Varmaan siksi, ettäs e tosiaan on niin uskomatonta! Ok, mulla on 10purkkia pakkasessa, ja ilmaiseks ne oon itsekin saanut, mutta kyllä mulle niille käyttöä on itsellänikin.
En mä vaan kehtais sanoa, että mä nyt vien teiltä vähän tätä ruokaa, kun näytti niin paljon olevan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Tuo mua kyllä melkeinpä enemmän naurattaa kuin ärsyttää.
Varmaan siksi, ettäs e tosiaan on niin uskomatonta! Ok, mulla on 10purkkia pakkasessa, ja ilmaiseks ne oon itsekin saanut, mutta kyllä mulle niille käyttöä on itsellänikin.
En mä vaan kehtais sanoa, että mä nyt vien teiltä vähän tätä ruokaa, kun näytti niin paljon olevan :laugh:

No joo, se mullaki heti tuli mielee! Kieltämättä, mäkin oisin tollases tilanteessa varmaa nii hämmentyny etten varmaa osais enää sanoo yhtää mitää :laugh: :laugh:

Osanottoni, mutta toisaalta ihanaa, että jonkun muunkin kaapilla käy anoppi. Omani toi miehelleni uusia työvaatteita, ja vaati avainta päästäkseen laittamaan kamppeet semmoiseen paikkaan, että hän osaa sitten pojalleen sanoa, missä ne ovat, kun poikansa häneltä kysyy. Nappasin romppeet syliin, ja sanoin laittavani ne ITSE semmoiseen paikkaan, että MINÄ/ME löydämme ne tarvittaessa. Kiitos vain. Luulee kai tosissaan, että tuo ukko alkaa soitella sille, kun on aamulla haalarit hukassa.

Luin sen toisen ketjun melkein kokonaan, ihan älytön tilanne sulla ap. Mä olen kyllä niin ikävä ihminen, etten kertakaikkiaan pystyisi pitämään suutani kiinni. Sanoisin ihan suoraan, ja jos siitä suuttuisivat, ni siitä sitten vaan. Mulla on paha tapa sanoa asiat suoraan, niin että ensin sanon ja sitten vasta ajattelen. Mutta liian kiltti ei kannata olla, anoppis ja appiukkos kävelee sun yli niin kauan kuin annat sen tapahtua. Sun on pidettävä puolesi, kukaan muu ei sitä sun puolesta tee. Puhu ihan ensin miehellesi, ties vaikka se tosiaan ajattelisikin samoin kuin sinä. Kovasti rohkeutta sulle toivon!

Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
Osanottoni, mutta toisaalta ihanaa, että jonkun muunkin kaapilla käy anoppi. Omani toi miehelleni uusia työvaatteita, ja vaati avainta päästäkseen laittamaan kamppeet semmoiseen paikkaan, että hän osaa sitten pojalleen sanoa, missä ne ovat, kun poikansa häneltä kysyy. Nappasin romppeet syliin, ja sanoin laittavani ne ITSE semmoiseen paikkaan, että MINÄ/ME löydämme ne tarvittaessa. Kiitos vain. Luulee kai tosissaan, että tuo ukko alkaa soitella sille, kun on aamulla haalarit hukassa.

:laugh: :laugh:

äidit ei vissiin tosissaan osaa päästä pojistaan irti :D
tuli nyt yhtäkkiä mieleen, miten miestä tässä joulun jälkeen hävetti. Mies jäi siis ennen joulua työttömäksi, niin johan oli anoppi marssinut heidän paikkakunnallaan olevaan pankkiin ja kysellyt, voisiko mies maksaa toistaiseksi lainasta vain korkoja, kun nyt on työtön. No, ei siinä muuten mitään, mutta kyseessä pieni paikkakunta, ja pankkivirkailijakin tuntee tuon miehen :D

tuli nyt yhtäkkiä mieleen, miten miestä tässä joulun jälkeen hävetti. Mies jäi siis ennen joulua työttömäksi, niin johan oli anoppi marssinut heidän paikkakunnallaan olevaan pankkiin ja kysellyt, voisiko mies maksaa toistaiseksi lainasta vain korkoja, kun nyt on työtön. No, ei siinä muuten mitään, mutta kyseessä pieni paikkakunta, ja pankkivirkailijakin tuntee tuon miehen :D

:o Ei oo totta? Siis.. oh noh. No, meillä on toisin päin vähän samaa ongelmaa, mä asun vanhempien kanssa samalla paikkakunnalla, ja joskus törmää sellaseen, että kaupan myyjät tai naapurit hyvinkin tarkkaan raportoi mun vanhemmilleni että milloin mä liikun ulkona ja mitä vaatteita olen ostanut.. :(

Tulee vähän sama fiilis, kun äiti soittaisi kesätyöpaikkaa pojalleen. Antaa reippaan kuvan jälkikasvustaan, eikö? ;)

Isäni työpaikalle soitti aikanaan nainen, joka halusi ehdottaa pomolle, että hänen poikansa saisi tehdä edes puoli tuntia myöhempää vuoroa, kun on kuulemma niin huono heräämään aamuisin. Pojan, tai siis jo aikuisen miehen, työura firmassa jäi lyhyehköksi...

Alkuperäinen kirjoittaja apsi:

Tulee vähän sama fiilis, kun äiti soittaisi kesätyöpaikkaa pojalleen. Antaa reippaan kuvan jälkikasvustaan, eikö? ;)

Isäni työpaikalle soitti aikanaan nainen, joka halusi ehdottaa pomolle, että hänen poikansa saisi tehdä edes puoli tuntia myöhempää vuoroa, kun on kuulemma niin huono heräämään aamuisin. Pojan, tai siis jo aikuisen miehen, työura firmassa jäi lyhyehköksi...

Olen sanaton :o

meillä anoppi siivosi joka jeesuksen kerta meidän kaappeja,kun oli lapsia hoitamassa.minä en tykkää että kukaan ulkopuolinen menee meidän kaapeille ja anoppi itsekkään ei tykkäisi,jos alkaisin siivoilemaan hänen kattila kaappeja.
no kerran sitten tulin kotiin ja anopin lähdettyä kurkkasin astiakaappiin,niin siellähän oli hieman järjestelty.no valitettavasti minulla paloi taulu ja paiskoin kaikki vehkeet ulos kaapista,työnsin ne sinne miten sattuu,taisin jopa ääneen mainita.esikoinen on sitten mummulle kertonut äidin suuttumisesta ja kaapit on saanut olla rauhassa.

tää nyt ei oo niin inha juttu,kuin teillä mutta moneen lähtöön on anoppeja.

Yhteistyössä