W
WildRose
Vieras
itsellä : mustat caprit, violetti toppi, kipossa aino suklaajäätelöä, lasissa lidlin greippilonkeroa ja musana soi juuri nyt "minttu ja ville
on tuo pikkuneiti sylkässä..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Siis osa täällä ilmeisesti dokaa, vaikka lapset on vielä hereillä... Huhhuh.
No, mulla päällä mustat haaremihousut ja Paul Frankin T-paita.
Lasissa kahvia. Lautasta ei vielä ole, grillataan illemmalla. Vauvan säännöllinen ruokinta on tärkeempää ku mun, pärjään yhdellä aterialla päivässä.
Musana toi vauvan jokellus.
Toi Pianon soundtracki on oikeesti hyvä! Pitäis kaivaa se illaksi jostain. Meidän ilta=kun vauva menee nukkumaan
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Siis osa täällä ilmeisesti dokaa, vaikka lapset on vielä hereillä... Huhhuh.
No, mulla päällä mustat haaremihousut ja Paul Frankin T-paita.
Lasissa kahvia. Lautasta ei vielä ole, grillataan illemmalla. Vauvan säännöllinen ruokinta on tärkeempää ku mun, pärjään yhdellä aterialla päivässä.
Musana toi vauvan jokellus.
Toi Pianon soundtracki on oikeesti hyvä! Pitäis kaivaa se illaksi jostain. Meidän ilta=kun vauva menee nukkumaan
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:päällä on vaatteet
ei edes lasia
ei lautasta
ei musaa
Niin ja vanha kun olen niin iskelmä soi radiossaAlkuperäinen kirjoittaja Minä:Päällä farkut by only, espritin kulahtanut t-paita ja tukka ponnarilla eli ei kovin hehkeä näky näin kolmevitosella enää!
Just syötiin broiskun fileepihvejä, uusia pottuja, jälkkäriks kahvia korvapuusteja, mansikkajädeä ja nyt mussutan lakuja. Kuoharia pari lasia juotu ja kohta otan oluen. Ja juu lapset on hereillä ja mukana kuvioissa sillä kohta mennän pelaamaan mölkkyä...
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Ai nii ja musana ei nyt mitään, mutta tiskikone laulaa, kissanpennut piipittää ja kuopus kitisee karkkia ja sipsiä![]()