jussin turhisgallup: mitä päällä, mitä lasissa, mitä lautasella, mitä musana

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WildRose
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

WildRose

Vieras
itsellä : mustat caprit, violetti toppi, kipossa aino suklaajäätelöä, lasissa lidlin greippilonkeroa ja musana soi juuri nyt "minttu ja ville :D on tuo pikkuneiti sylkässä..
 
päällä on vielä arkiset kotivaatteet, kohta toiset vaatteet
lasissa kopparberg omenasiideriä jäillä
lautasta ei ole kun juuri syötiin pihalla
musana soi just apulantaa

oon täällä vaan hetken hengaamassa kun ukko ja sen serkku meni veneilemään, myöhemmin kemuihin jonnekin
 
Musta trikoinen oloasu kokoa valas.
Sangriaa lasissa
En syö koska juon
Ei musiikkia koska lapset on hereillä, laitan heti kun menevät nukkumaan ja laitan varmaan jotain klassista, ehkä The Pianon elokuvamusiikin jota suuresti diggaan.
 
Siis osa täällä ilmeisesti dokaa, vaikka lapset on vielä hereillä... Huhhuh.

No, mulla päällä mustat haaremihousut ja Paul Frankin T-paita.
Lasissa kahvia. Lautasta ei vielä ole, grillataan illemmalla. Vauvan säännöllinen ruokinta on tärkeempää ku mun, pärjään yhdellä aterialla päivässä.
Musana toi vauvan jokellus.

Toi Pianon soundtracki on oikeesti hyvä! Pitäis kaivaa se illaksi jostain. Meidän ilta=kun vauva menee nukkumaan
 
Päällä farkut ja valkoinen, lyhythihainen imetyspaita, lautasta ei ole, mutta pussissa Lidlin kirpeitä omenakarkkeja, lasissa kotikaljaa, ei musaa kun telkkari päällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Siis osa täällä ilmeisesti dokaa, vaikka lapset on vielä hereillä... Huhhuh.

No, mulla päällä mustat haaremihousut ja Paul Frankin T-paita.
Lasissa kahvia. Lautasta ei vielä ole, grillataan illemmalla. Vauvan säännöllinen ruokinta on tärkeempää ku mun, pärjään yhdellä aterialla päivässä.
Musana toi vauvan jokellus.

Toi Pianon soundtracki on oikeesti hyvä! Pitäis kaivaa se illaksi jostain. Meidän ilta=kun vauva menee nukkumaan

joo, en koe lasillisen tai kahden sangrian olevan dokausta ja mun lapset on kaikki kouluikäisiä, ei vauvoja..
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Siis osa täällä ilmeisesti dokaa, vaikka lapset on vielä hereillä... Huhhuh.

No, mulla päällä mustat haaremihousut ja Paul Frankin T-paita.
Lasissa kahvia. Lautasta ei vielä ole, grillataan illemmalla. Vauvan säännöllinen ruokinta on tärkeempää ku mun, pärjään yhdellä aterialla päivässä.
Musana toi vauvan jokellus.

Toi Pianon soundtracki on oikeesti hyvä! Pitäis kaivaa se illaksi jostain. Meidän ilta=kun vauva menee nukkumaan

ei miulla ole kuin 3 tölkkiä ja tätä yhtä juonut varmaan 2 tuntia :D
 
Päällä farkut by only, espritin kulahtanut t-paita ja tukka ponnarilla eli ei kovin hehkeä näky näin kolmevitosella enää:D!
Just syötiin broiskun fileepihvejä, uusia pottuja, jälkkäriks kahvia korvapuusteja, mansikkajädeä ja nyt mussutan lakuja. Kuoharia pari lasia juotu ja kohta otan oluen. Ja juu lapset on hereillä ja mukana kuvioissa sillä kohta mennän pelaamaan mölkkyä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Päällä farkut by only, espritin kulahtanut t-paita ja tukka ponnarilla eli ei kovin hehkeä näky näin kolmevitosella enää:D!
Just syötiin broiskun fileepihvejä, uusia pottuja, jälkkäriks kahvia korvapuusteja, mansikkajädeä ja nyt mussutan lakuja. Kuoharia pari lasia juotu ja kohta otan oluen. Ja juu lapset on hereillä ja mukana kuvioissa sillä kohta mennän pelaamaan mölkkyä...
Niin ja vanha kun olen niin iskelmä soi radiossa;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Ai nii ja musana ei nyt mitään, mutta tiskikone laulaa, kissanpennut piipittää ja kuopus kitisee karkkia ja sipsiä :D

.. ja linnut laulaa pihapuussa ja juopot örisee kadulla vai :D täällä kuunneltiin miehen kanssa äsken kun jotain kännistä äijää kammettiin auton takapenkille..
 
Päällä villapaita, farkut, villasukat ja viltti harteilla. Lasissa jäävettä. Lautasella äsken grillimakkara. Musaa ei kuulu. Tää oli päivän töissä ja aamulla taas duuniin ;)
 

Yhteistyössä