Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pika liitto kuin ehkä erokin;24284720:minua nauratti kommentti, Saana on aikuinen nainen.... todella aikuinen alkaa teininä tekemään kakaroita![]()
Sinällään mielenkiintoista, mutta tää pari ei oo edes kavereita Facebookissa...
Ei voi kyllä mitään, mutta ainakin itse sain tuosta Saanasta jo tuon perusteella aika typerän ja heikkoälyisen kuvan.
Yleensä pidän automaattisesti kaikkia nuoria joilla on keski-ikäinen kumppani, jotenkin älyllisesti vajaina.
En tiedä mistä tulee tuo ennakkoasenne, mutta empä oo vielä törmännyt sellaiseen tapaukseen joka olisi kumonnut tuon asenteen.![]()
Saana sattui olemaan kiltein ihminen jonka tunsin, älyllisesti täysin normaali. Silarit virossa ja elämä rullaa (mutta mihinkä suuntaan) ..
Olen saman ikäinen tuon Saanan kanssa, enkä kyllä voisi edes kuvitella yli viisi vuotta vanhemman miehen kanssa olevani.
Vaikka onkin aika paljon ja rankkoja kokemuksia takana minullakin,
mutta melkein lapsi olen silti vieläkin!
Ei ne kokemukset viisikymppistä vastaavaksi tee.
Ei voi kyllä mitään, mutta ainakin itse sain tuosta Saanasta jo tuon perusteella aika typerän ja heikkoälyisen kuvan.
Yleensä pidän automaattisesti kaikkia nuoria joilla on keski-ikäinen kumppani, jotenkin älyllisesti vajaina.
En tiedä mistä tulee tuo ennakkoasenne, mutta empä oo vielä törmännyt sellaiseen tapaukseen joka olisi kumonnut tuon asenteen.![]()
no mikäs se juttu on, kun Tauski kihlautui jonkun itseään nuoremman blondin kanssa... jonkun malllin, joka ei kyllä ole minkään näköinen