Jussi Parviainen, 55, ja Saana Uimonen, 19, aikovat astella alttarille jo ensi viikolla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täytyy sanoa, että vaikuttaa tosi onnettomalta elokuvaohjaajalta, jos kuvan perusteella valitsee näyttelijän päärooliin. :D JA toi eukko on naamasta vielä melko ruma mun mielestä. Hyvä vartalo kyllä on.

Alkuperäinen kirjoittaja pika liitto kuin ehkä erokin;24284720:
minua nauratti kommentti, Saana on aikuinen nainen.... todella aikuinen alkaa teininä tekemään kakaroita :D

Etpä sinäkään aikuiselta(saatika fiksulta sellaiselta) vaikuta..

tuosta vois taas laittaa vedonlyönnin pystyyn et milloin tulee ero.. pari viikkoa tunnettu ja naimisiin??? ei minuu tuo ikäero nyt niin pahasti häiritse vaan tuo ettei nuo edes tunne toisiaan..luulis että aikuisella miehellä olis vähän enemmän järkeä päässä.. taitaa muna viedä..yäk..

Nää pikaliitot on hauskoja. Yksikin kaveri meni kihloihin tunti-kaksi tapaamisen jälkeen ja alkoi suunnitella häitä vielä samalle vuodelle.

3 kk päästä tuli ero. Naimisiin eivät onneksi ehtineet.

Säälittää jo alussa toi Jussi, kun muistaa miten koville sillä otti ero entisestä, ja nyt jos se on tuohon rakastunut ja tuo heivaa sen kuitenkin pian pellolle, miten Jussi paran pää kestää????

[QUOTE="mä";24286774]Jeesustelijat voisivat miettiä, kumpi tuossa suhteessa käyttää kumpaa hyväksi. Puolen miljoonan euron veloissa oleva keski-ikäinen ukko, joka pääsee nuoren lihan makuun vai teini-ikäinen yksinhoitaja julkkis-pyrkyri, joka yrittää päästä ukon maineella julkisuuteen?[/QUOTE]

50/50

[QUOTE="vieras";24291646]Uskotko tosissaan Saanan olevan viattoman sinisilmäinen pikkutyttö, jota Jussi vie kuin märkää rättiä? Heräähän nyt todellisuuteen. Tyttö yrittää ihan samalla tavalla ratsastaa Parviaisen maineella julkkisbimboksi.[/QUOTE]

Jep. Taittaa tyttö viedä ja vanha patu vaan vikisee kuuman nuorikkonsa vanavedessä.

Ei voi kyllä mitään, mutta ainakin itse sain tuosta Saanasta jo tuon perusteella aika typerän ja heikkoälyisen kuvan.
Yleensä pidän automaattisesti kaikkia nuoria joilla on keski-ikäinen kumppani, jotenkin älyllisesti vajaina.
En tiedä mistä tulee tuo ennakkoasenne, mutta empä oo vielä törmännyt sellaiseen tapaukseen joka olisi kumonnut tuon asenteen. :D

Saana sattui olemaan kiltein ihminen jonka tunsin, älyllisesti täysin normaali. Silarit virossa ja elämä rullaa (mutta mihinkä suuntaan) ..

Eli onhan se ihmeellistä miten nuorten naisten halu julkisuuteen on näinkin uskomaton. Saa nyt sitten nähdä kauanko "rakkaus" kestää, kun nimi on jo saatu suuren yleisön tietoon. Sen jälkeenhän sitä voi rahastella näillä uusilla "rakkauksilla"

Kukaan alle 30 kymppinen mies ei pidä sinusta niin hyvää huolta kuin vanhempi mies.
Nuoret jätkät eivät tiedä mitä naiset haluavat.Paneskelevat kaikkea mikä liikkuu - omasta tyttöystävästä huolimatta.
Se on iän tuoma kokemus joka jyrää.Parisuhteessa olevat nuoret naiset pettävät yleensä puolisoaan vanhemman miehen kanssa,koska he hallitsevat homma,kuuntelevat naista yms...tämä on vaan karu totuus tänä päivänä.

Olen saman ikäinen tuon Saanan kanssa, enkä kyllä voisi edes kuvitella yli viisi vuotta vanhemman miehen kanssa olevani.
Vaikka onkin aika paljon ja rankkoja kokemuksia takana minullakin,
mutta melkein lapsi olen silti vieläkin!
Ei ne kokemukset viisikymppistä vastaavaksi tee.

Ei voi kyllä mitään, mutta ainakin itse sain tuosta Saanasta jo tuon perusteella aika typerän ja heikkoälyisen kuvan.
Yleensä pidän automaattisesti kaikkia nuoria joilla on keski-ikäinen kumppani, jotenkin älyllisesti vajaina.
En tiedä mistä tulee tuo ennakkoasenne, mutta empä oo vielä törmännyt sellaiseen tapaukseen joka olisi kumonnut tuon asenteen. :D

Yhteistyössä