Mikä siinä on sun mielestä propagandaa?
Terrorismista varoittaminen? Sitähän on tapahtunut jo Suomessakin. Sun kannattaa muistaa myös se, että muslimeille naisten ja tyttöjen raiskaaminen ja ahdistelu on myös osa heidän käyttämää sotaa, eli jihadia muita kohtaan.
Mikäs tossa on valhetta tai ala-arvoista vähättelyä? Ketä siinä vähätellään?
Mielipiteitä, missä voisi olla vähän toisenlaista sävyä, niinkuin tuo eka kohta. Periaatteessa ihan sama mulle, miten ko. hlö kokee itse median, mutta koska se liittyy kyseiseen hengennostatukseen, niin laitan sen siihen.
"
...media olisi propagoinut samalla kiimalla... -> jaahas. että puolesta/vastaan on nykyisin propagointia? Ei tietenkään mitään, että missä on ollut liikaa tai mitä palautusten puolesta...
...viihtynyt kymmeniä "suomalaisia"... ->suomalaiset lainausmerkeissä, seuraava nostatus.
...Lapsia käytetään keskustelussa keppihevosena, mutta arveluni on, että juuri naiset ovat ne, jotka Suomeen halutaan takaisin..... ->niin siis miksi nimenomaan naiset halutaan takaisin? Hä? Kuka näin on sanonut tai antanut ymmärtää?
...Kyse on suvaitsevaisesta trippailusta ja itsetehostuksesta. Mitä perverssimpää asiaa osataan suvaita, sitä enemmän suvaitsemisesta saa hyvepisteitä.... ->Hyi, mitä kieltä. En kannata, että kukaan politiikko puhuu näin. Lietsoo vihaa ja aiheuttaa #mestariniitkee -efektiä. Näytä mulle se "suvakki" joka perveyksissään hakee hyvepisteitä... Puhuu niinkuin palstarajakit täällä, että suvakit ihailee raiskauksia.
...Tässä mielessä säkkiin pukeutunut, kurkunleikkausideologiaa kannattava uussuomalainen on parasta, mitä tosisuvaitsevainen voi kuvitella... ->Se on burkha, mutta provosoivasti voi tietenkin puhua säkistä. Kurkunleikkausideologiaa kannattava suvakki? Tässä taas yritetään kertoa, että on jokin väkivaltainen "vihollinen" Aivan kuin tälläinen oikeasta elämästä löytyisi. Kukakohan se propagoi?
...heitä ei tulla syyttämään tai tuomitsemaan rikoksista sen enempää kuin tänne jo aiemmin palanneita Isis-taistelijoita... ->Eikö ole syytetty? Keitä on palannut? Miksei ole syytetty? Koko tekstistä tulee kuva, että jotkut "suvakit" ihannoivat Isisiä. Varmaan ne, jotka on avioituneet sinne, mutta kyllä normaalit ihmiset laskee ne terroristeiksi eikä suvakeiksi. eli lisää propagointia.
....Lasten huostaanotolle ei löydetä (eikä kyllä etsitäkään) perusteita.... ->mitenniin ei etsitä?
...Kysymys kuuluu, haluaako Suomi olla turvasatama, josta voi lähteä leikkaamaan kurkkuja ulkomaille, ja jonne voi aina palata jäähdyttelemään, kun bileet ovat ohitse.... -> Tässä vaiheessa se on jo niin seko, että epäilen promillemäärää veressä. Mutta jatkaa siis oikein hienosti tuota "suvakkien" jahtaamista.
Ja noi muut asiat, mistä mainitsit, eli kun puhutaan asiasta, ei itse puheesta, kuten jo aiemmin yritin painottaa, ei oikein välity tästä tekstistä. Ei sun tarvi pitää mua jonain suvakkina, joka ei ymmärrä noita teidän hokemia terroristi"varoituksia" tai naisten kohtelua. Sen tietää
ihan oikeasti kaikki (paitsi palstapersut, koska uskovat #mestariaan).