V
vierailija
Vieras
Kuka sanoi, että mä tykkään?Miksi diggaat terrorismia?
Ymmärrätkö lukemaasi? Kts ao
Terrori-iskut jatkuvat niin kauan, kun islamistien kanssa lepsuillaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuka sanoi, että mä tykkään?Miksi diggaat terrorismia?
Ymmärrätkö lukemaasi? Kts ao
Terrori-iskut jatkuvat niin kauan, kun islamistien kanssa lepsuillaan
Venäjän aikana suomalaisten ei tarvinnut enää vuodattaa verta sodissa. Ruotsin ikeen alla sitä jatkui vuosisadasta toiseen.Venäjän aikana Suomessa luovuttiin kuolemanrangaistuksesta. Ruotsissa hirtettiin ihmisiä vielä 1900-luvulla.
Mutta se väite taisi olla että kaikki terroristit on muslimeja ja sehän ei pidä paikkaansaKuka sanoi, että mä tykkään?
Onneksi Jussi-poika häipyy kohta paikaltaan.
Linkki?
Löytyykö muuten toista puhista joka vapaaehtoisesti luopuisi tehtävästänsä?Ei hän mihinkään häivy, vaan luopuu vain puheenjohtajan paikasta.
Löytyykö muuten toista puhista joka vapaaehtoisesti luopuisi tehtävästänsä?
Vähättelysi terrorismiin liittyen kertoo sen, ettet elä ihan tätä päivää.Kuka sanoi, että mä tykkään?
Ei hän mihinkään häivy, vaan luopuu vain puheenjohtajan paikasta.
Uskon, että tämä on se jutun juuri.Mitä sä ukko höliset, justhan hän tuon sanoit
Kuinka monta terrori-iskua on ollut Suomessa viimeisen kymmenen vuoden aikana? Entä kahdenkymmenen?Vähättelysi terrorismiin liittyen kertoo sen, ettet elä ihan tätä päivää.
mutta uskon, että ilmiössä on kivaa, kun ei tartte niistä faktoista niin välittää. Se on mielestäni parempi vaihtoehto, kuin se, että luulee tietävänsä, koska kopioi jutut toisilta ilman kriittistä ajattelua.
Häipyy niin, ettei sen naamaan törmää joka päivä mediassa.
No itse asiassa edustaja tynkkynen ei esittänyt noinkaan ”vahvaa” kantaa. Todellisuudessa hän laittoi liudan terroristien kuvia yhteen ja sanoi että heitä yhdistää islam. Lukija ehkä teki päätelmän, että suurin osa on siis islamisteja ja edes sellaista rivien välistä ajattelua ei sallita.Eli otanta on Eurooppa ja pari vuotta?
Kuinka monta terrori-iskua Suomessa pitäisi sun mielestä olla?Kuinka monta terrori-iskua on ollut Suomessa viimeisen kymmenen vuoden aikana? Entä kahdenkymmenen?
Ne fraasit ovat suvakkıen keksimiä.Tismalleen! Tuo yksikin tällä palstalla kopsaa samoja kuluneita ja tyhjää täynnä olevia fraaseja vuodesta toiseen.
No mut eikö se ole ihan jees, jos aikoo sellaisen kanssa keskustella, koska ei tarvitse tehdä muuta, kuin vastata tavalla, jonka on jo tehnyt.. Se on sitten niiden oma moka, jotka näihin uskovat.Tismalleen! Tuo yksikin tällä palstalla kopsaa samoja kuluneita ja tyhjää täynnä olevia fraaseja vuodesta toiseen.
Tyhmä kysymysKuinka monta terrori-iskua Suomessa pitäisi sun mielestä olla?
Ne fraasit ovat suvakkıen keksimiä.
Ne fraasit ovat suvakkıen keksimiä.
No mut eikö se ole ihan jees, jos aikoo sellaisen kanssa keskustella, koska ei tarvitse tehdä muuta, kuin vastata tavalla, jonka on jo tehnyt.. Se on sitten niiden oma moka, jotka näihin uskovat.
Paikaltaan luki.Ei hän mihinkään häivy, vaan luopuu vain puheenjohtajan paikasta.
Missä mä sitä vähättelin?Vähättelysi terrorismiin liittyen kertoo sen, ettet elä ihan tätä päivää.