Jussi Halla-aho sai tytöt kovin hermostumaan ja huutamaan kilpaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä nyt vaan satun muistamaan myös mitä Irlannissa on tapahtunut. Mutta jos halutaan puhua vaan tästä päivästä niin onko tänään ollut montakin iskua?
Ei näsäviisastelu muuta tosiasiaa. Eikö kukaan ole väittänyt jokaikisen terroristin aina olleen muslimi. Se väite on oma olkiukkosi. Suurin osa nykypäivän terroristeista on muslimeja. Se on totuus ja jos haluat vääntää peistä asiasta, niin väännä siitä, äläkä ensin muokkaa sitä omaksesi.

Ei näsäviisastelu muuta tosiasiaa. Eikö kukaan ole väittänyt jokaikisen terroristin aina olleen muslimi. Se väite on oma olkiukkosi. Suurin osa nykypäivän terroristeista on muslimeja. Se on totuus ja jos haluat vääntää peistä asiasta, niin väännä siitä, äläkä ensin muokkaa sitä omaksesi.
No, oikeuslaitos oli eri mieltä. Et toki pidä poliisia tai oikeuslaitosta ehkä yhtä luotettavana, kuin Jethroa ja Hakkaraista, mutta se ei muuta irl faktoja.

Onneksi Jussi-poika häipyy kohta paikaltaan.
Ei paljon lämmitä, jos se ny lähtee laukalle tuossa puskista huuteluissaan.

Mieti: hallitusviisikko on kävelemässä kohti eduskuntataloa, ja he juttelevat päivän tärkeimmästä kysymyksestä. Pari avustajaa seuraa ja kirjoittaa kiireisinä keskustelua ylös. Halla-aho nostaa päänsä ja omenanpunaisina rusottavat poskensa kadunvarressa olevasta pusikosta, "kukkuluuruu, nyt mä kerron teille oikeen nasevan lohkaisun!"

Onko se Jussin terävä äly vai komea ulkonäkö, joka saa naiset niin kovasti Jussista kiihottumaan?
Rehellisyys varsinkin.
Persut tiedostavat ja tunnustavat ainoana puolueena riskit yhteiskuntarauhan säilymisestä nykyisellä vihervassaripolitiikalla.

On huoli lapsista, on huoli vanhemmista, on huoli omasta itsestäkin. Ja tietenkin koko Suomen kansasta! Ja sivistyneiden ihmisten Euroopasta. Jonne vvaltaiset ja alkukantaiset arabit ja afrikkalaiset eivät ikinä sopeudu!

Mieti: hallitusviisikko on kävelemässä kohti eduskuntataloa, ja he juttelevat päivän tärkeimmästä kysymyksestä. Pari avustajaa seuraa ja kirjoittaa kiireisinä keskustelua ylös. Halla-aho nostaa päänsä ja omenanpunaisina rusottavat poskensa kadunvarressa olevasta pusikosta, "kukkuluuruu, nyt mä kerron teille oikeen nasevan lohkaisun!"
taattua typeryyttä riittää sinulla kyllä ihan loputtomiin

Repesin :D

No, oikeuslaitos oli eri mieltä. Et toki pidä poliisia tai oikeuslaitosta ehkä yhtä luotettavana, kuin Jethroa ja Hakkaraista, mutta se ei muuta irl faktoja.
Väärin. Ei oikeuslaitos mihinkään faktoihin kantaa ole ottanut, vaan sananvapauteen.

Tyttöviisikko ei kävele, he ajavat saastuttavilla autoilla.

Samoin muistan ja Espanjan tapahtumat myös. Ja Italiassa Punaiset prikaatit, Brikate rosse.

Perinteistä täytyy pitää kiinni? Koska eurooppalaiset eivät enää pommita toisiaan, niin tarvitaan terroriperäistä maahanmuuttoa?

Yhteistyössä