Jussi Halla-aho ja Harry Harkimo olivat Linnan juhlien säväyttäneimmät presidenttiehdokkaat

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Palstap.. rii sai vihdoin työtä: hänen tehtävänään on äänestää yllä mainitussa äänestyksessä Jussia niin monta kertaa kuin jaksaa - ja kyllähän hän jaksaa!
 
Harkimosta tulisi huomattavasti parempi pressa kuin Stubbista tai Judesta.

Harkimolla on sydän paikallaan. Samoja viboja en ole saanut Stubbista tai Judesta.
Lisäksi Subb federalistina on valmis luovuttamaan koko Suomen
jäljellä olevan päätäntävallan ulkomaille ja Juden johdolla jouduttaisi varmimmin sotaan Venäjää vastaan.

Heistä yksikään ei osaa minun mielestä pukeutua tai näyttää edustavalta!😳
 
vierailija
Harkimosta tulisi huomattavasti parempi pressa kuin Stubbista tai Judesta.

Harkimolla on sydän paikallaan. Samoja viboja en ole saanut Stubbista tai Judesta.
Lisäksi Subb federalistina on valmis luovuttamaan koko Suomen
jäljellä olevan päätäntävallan ulkomaille ja Juden johdolla jouduttaisi varmimmin sotaan Venäjää vastaan.

Heistä yksikään ei osaa minun mielestä pukeutua tai näyttää edustavalta!
Olen samaa mieltä.
 
vierailija
Harkimosta tulisi huomattavasti parempi pressa kuin Stubbista tai Judesta.

Harkimolla on sydän paikallaan. Samoja viboja en ole saanut Stubbista tai Judesta.
Lisäksi Subb federalistina on valmis luovuttamaan koko Suomen
jäljellä olevan päätäntävallan ulkomaille ja Juden johdolla jouduttaisi varmimmin sotaan Venäjää vastaan.

Heistä yksikään ei osaa minun mielestä pukeutua tai näyttää edustavalta!
Kuka on Jude?
 
Se on lempinimi mitä minä käytän. Sinä voit käyttää mitä sinä haluat.
Jaahas, venäläinen propaganda on taas kerran sekoittanut Lissun pään. Venäläiset ovat tosiaan aina olleet enemmän tai vähemmän antisemitistejä, mikä monilta Hitlerin Saksaa kauhistelevilta unohtuu.

Lissu, joko olet allekirjoittanut Saara Huhtasaaren kannattajakortin? :unsure:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä