V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja JeNNiNeN:ei ois arvannu...stubajuttua...mut toi sofia ja romeo oli jo odotettavissa
Mietinkin tänään olisiko stuban äiti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja JeNNiNeN:ei ois arvannu...stubajuttua...mut toi sofia ja romeo oli jo odotettavissa
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Haa! Mulle tuli mieleen toi Stuba-juttu, kyl mä oon hyvä! B)
10 pistettä ja stubamerkki!:flower:
Alkuperäinen kirjoittaja annika:ja samassa työpaikassa kaikkimutta hyvä sarja,tykkään kyllä.ja sit sellanen että siel niitten saunassa ei ole suihkua,ne tulee suoraan löylyistä aina siihen pukuhuoneeseen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja annika:ja samassa työpaikassa kaikkimutta hyvä sarja,tykkään kyllä.ja sit sellanen että siel niitten saunassa ei ole suihkua,ne tulee suoraan löylyistä aina siihen pukuhuoneeseen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Haa! Mulle tuli mieleen toi Stuba-juttu, kyl mä oon hyvä! B)
Saanko mäkin?
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:helena ei oo stuban äiti vaan autotuunaaja komulaisen! varma tieto
helena tuli raskaaksi vuonna -86 koirarankkuri komulaiselle, joka kaappaa fifin ja vie hänet austraaliaan. siellä hän tapaa lauran ja oonan.
oona saa tietää olevansa aaro.
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:helena ei oo stuban äiti vaan autotuunaaja komulaisen! varma tieto
helena tuli raskaaksi vuonna -86 koirarankkuri komulaiselle, joka kaappaa fifin ja vie hänet austraaliaan. siellä hän tapaa lauran ja oonan.
oona saa tietää olevansa aaro.
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Haa! Mulle tuli mieleen toi Stuba-juttu, kyl mä oon hyvä! B)
Saanko mäkin?
saat juu!!:flower:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Haa! Mulle tuli mieleen toi Stuba-juttu, kyl mä oon hyvä! B)
Saanko mäkin?
saat juu!!:flower:
Kiitos![]()
![]()
Mä arvasin tuon kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Karussa:Haa! Mulle tuli mieleen toi Stuba-juttu, kyl mä oon hyvä! B)
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:kuka on stuba? ihan pihalla olen, nolona tunnustan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huuhaa:Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:kuka on stuba? ihan pihalla olen, nolona tunnustan![]()
Helenan ja Aaron poika =)
Alkuperäinen kirjoittaja huuhaa:Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:kuka on stuba? ihan pihalla olen, nolona tunnustan![]()
Helenan ja Aaron poika =)