Juonia Saliksista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juonipaljastuksia...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ja samassa työpaikassa kaikki :)mutta hyvä sarja,tykkään kyllä.ja sit sellanen että siel niitten saunassa ei ole suihkua,ne tulee suoraan löylyistä aina siihen pukuhuoneeseen:)

Alkuperäinen kirjoittaja annika:
ja samassa työpaikassa kaikki :)mutta hyvä sarja,tykkään kyllä.ja sit sellanen että siel niitten saunassa ei ole suihkua,ne tulee suoraan löylyistä aina siihen pukuhuoneeseen:)

niin muuten tuleekin.. en ookkaan tota koskaan aatellu.. :laugh:

helena ei oo stuban äiti vaan autotuunaaja komulaisen! varma tieto :D
helena tuli raskaaksi vuonna -86 koirarankkuri komulaiselle, joka kaappaa fifin ja vie hänet austraaliaan. siellä hän tapaa lauran ja oonan.

oona saa tietää olevansa aaro.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
helena tuli raskaaksi vuonna -86 koirarankkuri komulaiselle, joka kaappaa fifin ja vie hänet austraaliaan. siellä hän tapaa lauran ja oonan.

:laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:

:laugh: :laugh: :laugh:
nyt mä alan näkee painajaisii salkkareista :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Haa! Mulle tuli mieleen toi Stuba-juttu, kyl mä oon hyvä! B)

10 pistettä ja stubamerkki! :D :flower:

Saanko mäkin?

saat juu!! :D :flower:

Kiitos :)

:) pitäsiki ottaa joku kisa et aina kun arvaa jotain niin sais pisteit... mää oisin kyl ihan surkee ku en koskaan arvaa mitään.. :whistle: :saint: mutta ehkä just siks mää jaksankin sitä kattoo kun loppupeleissä se ei oo mikään kovin ennalta arvattava sarja.. ainakaan aina.. :saint:

to 20.3. Osa 1522: Taalasmaiden illallisella tapahtuu taas.

Pojaltaan puhelun saanut Helena valehtelee Sepolle soittajasta. Seppo uskoo selitykset ja kertoo suunnittelevansa illallista Karin ja Nooran kanssa. Helena kutsuu itsensä mukaantodeten haluavansa tutustua Sepon perheeseen. Noora ei ilahdu uutisesta, sillä hänen mielestään Helenassa on jotakin outoa.

Seppo koulii Karia ja toivoo tämän käyttäytyvän illallisella, sillä Seppo haluaa antaa perheestään hyvän vaikutelman. Illallinen alkaakin hyvissä tunnelmissa ja Helena alkaa varovasti kysellä Karista. Helena kyselee Karin Tampereen vuosista. Kari ihmettelee, mikä hänessä on niin mielenkiintoista ja mistä Helena ylipäätään tietää hänen olleen Tampereella. Helena ei mielellään asettuisi valokuvattavaksi ja Nooran udellessa, miksi tämä näyttää niin tutulta alkaa Helena hermostua lisää. Helena kaataa muka vahingossa Nooran kalliin kameran.

Yhteistyössä