Juoko miehesi kaljaa joka ilta?

  • Viestiketjun aloittaja Pari olutta
  • Ensimmäinen viesti
Pari olutta
Heips!

Laitan tiedustelua pystyyn, löytyykö muita isejä jotka juo pari kaljaa joka ilta kun on kotona?

Häiritseekö teitä muita, joiden miehet toimii näin?

Omani ottaa joka ilta pari pinttiä. Ärsyttää!!
Tuntuu, että mielessä ei ole muuta kuin kalja!
 
Greippi
Jos kukaan täällä ei koskaan tunnusta itse juovansa alkoholia eivätkä miehetkään juo, niin ketkä Suomessa sitten mahtavat sitä alkoholia juoda? Tuskin pelkät alkoholistitkaan ; )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vaippavuoresta päivää:
No ei joka ilta mutta sillon tällöin. Ei mua haittaa yhtään jos muutaman oluen juo, ei juo limsoja eikä semmosia niin sallin että saapi juoda oluensa jos maistuu.
Näinpä. Muutamana/parina iltana juo kaljan viikossa, monesti ihan ykkönen käy =) Ja ei tosiaan haittaa, otan itsekin saunasiiderin ja joskus viikollakin saatan yhden nauttia kun vauva on nukkumassa.
 
Greippi
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaippavuoresta päivää:
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Jos kukaan täällä ei koskaan tunnusta itse juovansa alkoholia eivätkä miehetkään juo, niin ketkä Suomessa sitten mahtavat sitä alkoholia juoda? Tuskin pelkät alkoholistitkaan ; )
Kyllä minä ainakin juon itse ja juo mieskin.
Me myös :D :wave:
Muutama sentään uskaltaa tunnustaa.
Me juomme myös miehen kanssa kohtuudella.
 
eip
Ei . Meillä ei kärsitä mielenterveysongelmista niin ei tarvitse "rentouttajaa" kun ei kiristä päätäkään :D

Taloudet joissa kaljaa juodaan joka ilta. tuntuvat olevan vähän hajanaisia tai äksyjä.. ja entä kun ei sitä viina-annosta joskus saisikaan...
 
Greippi
Alkuperäinen kirjoittaja eip:
Ei . Meillä ei kärsitä mielenterveysongelmista niin ei tarvitse "rentouttajaa" kun ei kiristä päätäkään :D

Taloudet joissa kaljaa juodaan joka ilta. tuntuvat olevan vähän hajanaisia tai äksyjä.. ja entä kun ei sitä viina-annosta joskus saisikaan...
Aika hyvä olet yleistämään. Ehkä me sitten olemme tällaisia kuvaamasi laisia. Hajanaisia ja äksyjä...
 

Yhteistyössä