juodakko vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja susa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jälleen kerran: lapsi ei tule humalaan rintamaidosta, ainoa syy välttää alkoholia imettäessä on se oma humaltuminen ja heikompi vauvan käsittelytaito siitä johtuen. Yksi siideri menee harvalla ihmisellä niin päähän, että se juuri vaikuttaisi koordinaatioon ja älyyn. Ellet ole harvinaisen herkkä alkoholille, anna mennä vaan.

mä en vaan ihan oikeesti ymmärrä,miksi sen pitää olla siideri? ylipäänsä,jos ei halua pientäkään humalaa,miksi ei sitten voi ottaa tavallisen limpparin sen alkoholin sijaan?
mut onhan se hianoo ku ihan alkoholia juopi herranen aika sentäs, voi sit ainakin loppuelämänsä kehua et mä muuten join imetysaikana,eikä mun lapsi siitä pilalle menny! fiksua?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä en vaan ihan oikeesti ymmärrä,miksi sen pitää olla siideri? ylipäänsä,jos ei halua pientäkään humalaa,miksi ei sitten voi ottaa tavallisen limpparin sen alkoholin sijaan?
mut onhan se hianoo ku ihan alkoholia juopi herranen aika sentäs, voi sit ainakin loppuelämänsä kehua et mä muuten join imetysaikana,eikä mun lapsi siitä pilalle menny! fiksua?

löysää vähän pipoa tuntuu olevan melko kireällä,jos sä et pysty asiallisesti vastaamaan asialliseen kysymykseen nii jätä vastaamatta kokonaan..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
että tämmöstä tällä kertaa...parempi olla kysymättä yhtään mitään..

Kyllä aina kannattaa kysyä. Mulle tai lapselle ei tullut mitään häikkää vaikka otin niin paljon, että en muista kuka laittoi lapsen nukkumaan... sillä täytin juhliessa 40 vee liekö sillä mitään vaikutusta, mutta en ole koskaan käyttänyt mitään korviketta ja aina olen imettänyt ja minut on pitänyt herättää, että lapsellasi on nälkä ja pitäiskö tehdä jotain ja minä sitten, että okei jne.

ja silloin iltatähtemme oli 4 k ja nyt niin ihana.