M
maidis
Vieras
en edelleenkään ymmärrä että kuinka voin imettää vauvaani heti jos juon puolen litran siiderin?!?Jos tuo menee minulle pähän niin eikä vauvalekkin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Neuvolan täti:Alkoholi imeytyy maitoon samalla tavalla kuin vereenkin. Jos veressäsi on 0,7 promillea alkoholia, on sitä saman verran myös maidossakin. Eli tosi tosi minimaalisen vähän, promille on yksi tuhannesosa. Alkoholi poistuu maidosta samaa tahtia kuin verestäkin. Se siis ei ole ongelma.
Mutta: juotuasi sidukkaa et todellakaan ole siinä kunnossa, että voit hoitaa vauvaasi normaalin tapaan. Tietysti menee päähän yksilöllisesti, mutta ethän halua humalapäissään nostellessasi vauvaa vahingoittaa häntä...? Varomattomasta käsittelystä vauvalle tulee turvaton olo sitä paitsi!
Eli jos sulla on joku hoitamassa ja nostelemassa vauvaa, voit huoletta otta pikku kännit, se ei imetykseen vaikuta. Siis jos et tee sitä joka päivä.
Alkuperäinen kirjoittaja hfggf:Anteex,mut änkeän tähän samaan ketjuun eli mä taas join puolituntia sitten puolenlitran siideristä puolet.voinko mä imettää nyt niin että alkoholi on pois verestä?