Olen ihan loppu...neuvolasta en saaanut apua. Tätä on kestänyt jo kuukauden. Pojulla on ihan kauhea jano koko ajan ja sitten pissaa öisin 2-3 petivaatteet (käyttää vaippaa), päivisin juoksee pissalla ja pissaa lisäksi vaippaan. Silmät on välillä kuopalla ja itkuinenkin poika on. Ruokahalu on nollassa...Maanantaina pommitan uudelleen neuvolaan. Meidän omalääkäri on niin ammattitaidoton kuin voi vaan olla, etten sieltä apua saa (lähetti meidät kotiin rs-virusta sairastavan 4 viikkoisen vauvan kanssa, minä lähdin kuitenkin sitkeänä ilman lähetettä sairaalaan vauvan kanssa ja kerroin tilanteen, niin osastolle jäätiin ja viikko siellä oltiin...valitus lekurista on tehty)...
Diabeetikon äitinä toki heti ajattelin että sitähän tämä on, mutta verensokerit pistokokeina on ollut välillä 9, välillä 12 tai ihan normaalit, siis ruuan jälkeen. Nyt kun taas itki sängyssä ja pissaa oli pitkin sänkyä niin mittasin arvot: 4.5 eli ei ollenkaan epänormaalit! Nyt uutena oli että kävely oli heikkoa vaikka oli täysin hereillä...Neuvola ei suostu ottamaan pitkäaikaissokrua.
Mitä enää voin tehdä kun en lähetettä saa minnekkään???
Kellään kokemusta tai edes aavistusta mistä on kyse...? 7-lapsen äitinä olen aivan tiedoton nyt tämän asian suhteen...
nanis
Diabeetikon äitinä toki heti ajattelin että sitähän tämä on, mutta verensokerit pistokokeina on ollut välillä 9, välillä 12 tai ihan normaalit, siis ruuan jälkeen. Nyt kun taas itki sängyssä ja pissaa oli pitkin sänkyä niin mittasin arvot: 4.5 eli ei ollenkaan epänormaalit! Nyt uutena oli että kävely oli heikkoa vaikka oli täysin hereillä...Neuvola ei suostu ottamaan pitkäaikaissokrua.
Mitä enää voin tehdä kun en lähetettä saa minnekkään???
Kellään kokemusta tai edes aavistusta mistä on kyse...? 7-lapsen äitinä olen aivan tiedoton nyt tämän asian suhteen...
nanis