Junttikaveri sit osti lapselleen Lassien välikausipuvun

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
äiti
Vähänks mua nyt nolottaa liikkua niitten kaa ulkona kun mun tytöllä onkin Ticket to Heavenin haalari. Ja kaiken lisäksi niillä on Carenan matkarattaat, meillä on Peg Peregot.
 
Muakin ehkä hieman hävettää mun lapsen puolesta kun hänellä on Prismasta ostettu välikausipuku ja oli muuten H&m:n toppahaalari...Lapsi varmaan vihaa mua koko loppuikänsä!
MIKSI IHMEESSÄ LAPSELLA PITÄIS OLLA JOTAIN KALLISTA MERKKIÄ? Halvempiakin hyviä on!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ellenin äiti:
Muakin ehkä hieman hävettää mun lapsen puolesta kun hänellä on Prismasta ostettu välikausipuku ja oli muuten H&m:n toppahaalari...Lapsi varmaan vihaa mua koko loppuikänsä!
MIKSI IHMEESSÄ LAPSELLA PITÄIS OLLA JOTAIN KALLISTA MERKKIÄ? Halvempiakin hyviä on!
Miksi sinua haittaa noin kovasti että joku ostaa kalliimman merkin ja kaikilla ei oo henkkamaukkaa päällä :D Haittaako yhtä kovasti, jos joku ostaa keittiöön kalliimman lieden kuin perusmallin?
 
no voi voi
Itse olisin tilannut keltaisesta ketusta lapselleni ticketin vk-puvun. Tilaus kävi toivottoman työlääksi, niin peruin sen sitten ja kävelin löytö teksiin ja ostin sieltä lassietecin.
 
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellenin äiti:
Muakin ehkä hieman hävettää mun lapsen puolesta kun hänellä on Prismasta ostettu välikausipuku ja oli muuten H&m:n toppahaalari...Lapsi varmaan vihaa mua koko loppuikänsä!
MIKSI IHMEESSÄ LAPSELLA PITÄIS OLLA JOTAIN KALLISTA MERKKIÄ? Halvempiakin hyviä on!
Miksi sinua haittaa noin kovasti että joku ostaa kalliimman merkin ja kaikilla ei oo henkkamaukkaa päällä :D Haittaako yhtä kovasti, jos joku ostaa keittiöön kalliimman lieden kuin perusmallin?
Mua kyllä haittaa, jos joku ostaa kalliimman lieden, mihin mulla on varaa... Sitä kun käytetään arviolta tommoset 10 vuotta, kun taas mites kauan niitä haalareita käytetäänkään ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellenin äiti:
Muakin ehkä hieman hävettää mun lapsen puolesta kun hänellä on Prismasta ostettu välikausipuku ja oli muuten H&m:n toppahaalari...Lapsi varmaan vihaa mua koko loppuikänsä!
MIKSI IHMEESSÄ LAPSELLA PITÄIS OLLA JOTAIN KALLISTA MERKKIÄ? Halvempiakin hyviä on!
Miksi sinua haittaa noin kovasti että joku ostaa kalliimman merkin ja kaikilla ei oo henkkamaukkaa päällä :D Haittaako yhtä kovasti, jos joku ostaa keittiöön kalliimman lieden kuin perusmallin?
Mua kyllä haittaa, jos joku ostaa kalliimman lieden, mihin mulla on varaa... Sitä kun käytetään arviolta tommoset 10 vuotta, kun taas mites kauan niitä haalareita käytetäänkään ;)
Olet sinä hyvä ystävä, kun huolehdit muiden tekemisistä näin paljon. Mutta mistä sinun ystäväsi tietää tarkalleen mihin sinulla on varaa?

* oikeasti en ymmärrä, miksi kaikesta pitää valita halvin vaihtoehto vain rahan takia ja miten tästäkin saadaan uskomaton haloo tällä palstalla. Provoja joka toinen päivä NiccoPettereistä ja ... *
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja no voi voi :
Itse olisin tilannut keltaisesta ketusta lapselleni ticketin vk-puvun. Tilaus kävi toivottoman työlääksi, niin peruin sen sitten ja kävelin löytö teksiin ja ostin sieltä lassietecin.
Mitäs työlästä Keltaisen Ketun tilauksessa on? Itse olen tilannut monet kerrat tuolta ja ihan muutamassa minuutissa onnistunut. Helppoa ja kätevää! Ja postia on perillä jo 1-2 päivässä, yleensä seuraavana päivä jo! :)
 
Muru
Siis OMG!

Siis kun meillä on pelkkää Lassieta ulkovaatteissa ja Anttilan, Prisman sekä Citymarketin sisävaatteita lapsilla. Mä en kestä kun mun kaverilla on pelkkää Ticketiä, Reimaa jne jne lapsilla, siis ihan hirveetä kukkoilua niillä. Mut kyllähän sen yksinkertaisinkin tietää, että Rumat ne vaatteilla koreilee :)
 

Yhteistyössä