Jumppaako joku oikeesti tv-tätien kanssa??

Niin siis jumppaako oikeesti joku noita jumppia mitä just parhaillaankin tulee kakkoselta?? En oo ikinä kuullu että kukaan jumppais..mutta noita jumppia on tullu kauan,niin kauan ainakin kun mä muistan!!Kai se sitten on suosittu ohjelma kun sitä aina vaan tehään..
Itse makaan sohvalla kuola poskella ja katon tota jumppaa..ei tulis mieleenkään jumpata tän mahan kanssa eikä jaksais kun väsyttää. Just sain pojan nukkumaan ja pitäis alkaa siivoomaan ja leipomaan--blääh.
Ai niin ja yks juttu: oli lohduttavaa nähdä että niillä pirteillä tädeillä oli kauheeeet polvipussit housuissa..kun kattelee näitä iänikuisia omia lökäpöksyjä :LOL:
 
Jumppari
Täällä yksi joka jumppaa! Ne on tosi hyviä ja sopivan mittaisia, että jaksaa vielä tehdä. Mulla on parhaat jaksot jopa tallennettuina.
Mun mielestä ne onkin parasta antia YLE:tä. Muuta en sieltä juurikaan katso.
 
mää
Mie jumppaan ja otan joskus nauhalleki jos en ehdi tai viitsi just kun tulee telkusta. Myös urheilukanavalta tulee kivoja jumppia. Sopivia ja sopivan mittaisia. En pääse ikinä mihinkään jumppaan tältä lapsilaumalta niin kiva jumpata kotona :)
 

Yhteistyössä