jumppa-apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paksut pohkeet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paksut pohkeet

Vieras
Niin, elikkä kaipailisin ohjeita tai neuvoja tai vinkkiä millä saisin noita mun paksuja pohkeita kavennettua. Olen siis normaalipainoinen, alta 60 kiloinen ja vajaa 160cm pituutta, mutta mulla on aina ollut ongelmana "paksut pohkeet". Vaikka kuinka laihtuisin muutoin, niin pohkeet pysyy aina vain paksuina. Onko siis kellään tiedossa mitään tehokasta treeniä tai muutoin lihasliikkeiden suhteen vinkkiä, millä pohkeiden ulkomuotoa saisi muokattua vähä miellyttävämmäksi. Sääret itessään on siis eestä päin katottuna pieniluiset ja sirot, mutta sit pohje on paksu ku ratapölkky ja tulee näkyviin säären takaa. :/ :headwall: Tää on ollu mulle ikuisuus ongelma ja nyt vasta huomasin sitä täältä alkaa kyseleen... auttakaa joku jos osaatte...

Vähän on vaikee sanoa, mikä niissä pohkeissa mättää. Onko se paksuus lihasmassaa vai rakenteellinen juttu vai ihan oma tunne ? Mitets on venyttelyn laita sitä varmaan kanattaa lisätä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2006 klo 10:28 n20 kirjoitti:
mulla sama juttu, pohkeet on aina ollu paksut vaikka normaalipainoinen olisin ollut. Ei mahdu saapikkaat jalkaan yleensä... reidet kans, ärsyttää...

Sama täällä ettei saapikkaat mahdu. Ja ei oo oma tunne...mieskin joskus hyvän tahtoisesti todennu:pätykät jalat.

Kun en oikeen tiedä itsekkään mikä niissä mättää...oon aina olettanu, et lihasmassa pohkeissani on lyhyttä ja paksua, mut emmä tiiä voiko se edes olla noin ja voiko sille mitään tehä?

Sit siinä lihasmassan päällä on "läskikerros", joka ei vähene, vaik kuinka muuten paino putoais. Reidet ei oo suhteessa mitenkää normaalia paksummat, joskus hoikimmillaan tuntunu, mut se on jo omaa tunnetta, et pohkeet on melkei reiden paksuset. :whistle:

Miten tota pohjetta voi venytellä muutoin ku perinteisellä jalkaterä seinää vasten? Jos koitan venyttää siten, et istun esim. lattialla ja otan venytettävän jalan jalkapohjasta kiinni ja työnnän jalkaa suoraksi, niin mulla kramppaa jalkapojat ts. tulee suonenveto jalkapohjiin... :o Mä tosissaan haluaisin tehä noille pohkeille jotai, oon aina sanonu, et mä ennemmin kannan vaikka pientä mahaa mukana, ku et kattosin noita pohkeita. ( itsetunto kysymys :ashamed: ) Mittasin just huvikseni: vasemmas jalas pohje on paksuimmalta kohdaltaan 38cm ja oikeessa jalassa 37cm ja kun pituutta on toi karvan vajaa 160 ja painoa muutoin normaalisti, eli alta 60kg, nii pohkeet tosissaan on tukevat! :/

Nyt en kyllä osaa auttaa...Kiinteytymällä varmaan tulis kauniimmat sääret, mutta taas toisaalta lihaksikkaat jalatkin on aika paksut!En oikiasti tiiä...Itelläkin reidet rankan treenin jäljiltä paksuuntuneet kun lihasta tulee lisää...

Se mikä mulla on aina "pistänyt silmään" on se, että missään jumpassa tai jumppa-ohjeissa en ikkää oo törmänny pohkeen/säären kauneutta/muotoja muokkaaviin liikkeisiin. ;) tietty perus varvastelu, mut eipä juuri muuta. Eikö oo muuta? =)

Yhteistyössä