Jumpin/One Piece ja muut COLLEGEHAALARIT

  • Viestiketjun aloittaja "Pumppi"
  • Ensimmäinen viesti
"Pumppi"
Onko teidän lapsilla näitä nyt niin ihkutettuja collegehaalareita? Tai teillä itsellänne? http://4.bp.blogspot.com/_b02PPwtpoF0/TR-KOEAm56I/AAAAAAAAAns/UeAeawocy0o/s640/product_img_1_600x400.png

Mä en pysty ymmärtämään tätä haalarivillitystä. "Aidot ja alkuperäiset" haalarit maksaa 100e. Satasen kotiasu? Kenellä on kotona edes niin kylmä, että siellä pitää käyttää jotain fleecehaalaria? Eihän toi ole edes kätevä, jos miettii vessassa käyntiä ja vaikka lämpötilan vaihtelua. Tai sen pesemistä!

Mitä te olette mieltä?
 
"vieras"
Meillä on ihan Seppälän haalarit. Muistaakseni 39€ hintaiset. Lapset (likat 6-11-v) toivoi noita joululahjaksi ja nyt niitä pidetään koko ajan päällä. Kivathan nuo on.
 
"tii"
no musta tommonen vois oikeestaan olla tosi hauskannäkönen ja mukava päällä.ei tarttis vetää kun yks vaate vaan päälle. lapselle varsikin vois olla myös ihan kiva. meiän kotipaikalla ainakin on helvetin kylmä aina,rintamamiestalo ja lankkulattiat,siellä tommosta ainakin vois pitää :)

mut ei,hädintuskin tässä tilanteessa maksan edes kengistä satasta,joten enpä todellakaan mistään kotiasustakaan.
 
"meitsi"
Joo,aika kalliita mutta Seppälästä sai 39e ja on kätevä käyttää kotona ja mukava päällä.. Ei ala vyötärö puristaa jos tulee syötyä liikaa :D ainoo vaan tosiaan ku menee vessaan ni kattoo ettei se yläosa mee pönttöön :/
ja samalla laillahan se pestään ku muutki vaatteet.. eikä ne kaikki oo fleecehaalareita,mulla ainaki on collegehaalarit mitkä Seppälästä ostin.
 
myhyy
Mä oisin kanssa halunnut sen seppälän haalarin, mutta koot ehti loppua sekä netistä että meidän seppälästä ennen kuin ehdin ostaa. Jos joku sattuu bongaamaan niistä sen pinkin haalarin missä on valkoisia "neule"-kuvioita koossa S, niin mä ostan heti sellaisen vaikka 50e hintaan jos joku vaan bongaa ja ostaa. :)
 
"siis"
Tommoinen päällä en kehtais näyttäytyä missään, en ees kotona. Vaikka eurolla saisin. Ja toivon tosissaan, että en tule aikuisia ihmisiä missään tommosissa näkemään, ei kyllä pokka pitäis =)
 
"vieras"
[QUOTE="siis";25308979]Tommoinen päällä en kehtais näyttäytyä missään, en ees kotona. Vaikka eurolla saisin. Ja toivon tosissaan, että en tule aikuisia ihmisiä missään tommosissa näkemään, ei kyllä pokka pitäis =)[/QUOTE]

No mitäs sitten? luuletko että jotakuta kiinnostaa sun lapsellisuutes ? :D senkus hörötät
 
"siis"
[QUOTE="vieras";25309019]No mitäs sitten? luuletko että jotakuta kiinnostaa sun lapsellisuutes ? :D senkus hörötät[/QUOTE]

Ketjussa nimenomaan kysyttiin mielipidettä. Kai negatiivisenkin mielipiteen saa ilmaista ilman, että joku vetää herneen nenään. Sulla taitaa olla kaappi täynnä noita... =)
 
"vieras"
[QUOTE="siis";25309066]Ketjussa nimenomaan kysyttiin mielipidettä. Kai negatiivisenkin mielipiteen saa ilmaista ilman, että joku vetää herneen nenään. Sulla taitaa olla kaappi täynnä noita... =)[/QUOTE]

Joo, ymmärrän ettei halua itse päälle pukea, mutta että ihan naurattaa jos joku tuollaista kotonaan pitää? pitääkö kaikkien nyt olla käyttämättä että sä saat pidettyä ittes koossa? oivoi... Mulla ei ole yhtään, ostaisin tuollaisen aidon mutta en halua maksaa 170 euroa kotiasusta.
 
"vesimeloni"
Minä sain joululahjaksi haalarin. :) Toivoin sitä kovasti ja se on kyllä ihana! Mun haalari on microfleeceä ja ihan mielettömän rento ja mukava, sekä lämmin päällä! Tykkään! :)
 
8 v on jo kauan halunnut sellaista. En ole saanut ostettua - ekana olin sitä mieltä että en osta, sitten muutin mieleni mutten ole löytänyt kohtuuhintaista ja kivaa potkupukua koossa 134.

Itselleni haluaisin sellaisen kotiasuksi. Löysän, sellaisen jossa on tilaa vatsalle :)
 
"vieras"
Minä ottaisin tuollaisen mielelläni, mutta ainoastaan onepeicen, en mitään seppälän haalaria. Kyllä mulla on kotona aina pitkähihainen paita ja farkut, joten ei todellakaan tulisi kuuma tuon kanssa (ei ne ole fleeceä vaan collegea). Olen äitiyslomalla ja päälläni on 80 euron farkut, 20 kympin trikoopaita ja 40 euron neuletakki, kuten joka päivä, joten ei todellakaan kirpaisisi 100 euroa päällysvaatteesta, vaikka se olisikin yhtenä kappaleena.
 
"vieras"
Mulla on H&M:n nuortenosastolta ostettu harmaa velourhaalari, maksoi 29.90e. Meillä on sisällä talvisin sen verran viileä, ettei haalarin kanssa todellakaan tule kuuma.
 
[QUOTE="siis";25308979]Tommoinen päällä en kehtais näyttäytyä missään, en ees kotona. Vaikka eurolla saisin. Ja toivon tosissaan, että en tule aikuisia ihmisiä missään tommosissa näkemään, ei kyllä pokka pitäis =)[/QUOTE]

Minkälainen ihminen nauraa toisen vaatteille? Vai menikö tämä niin, että nauraa saa, jos se vaate on maksanut paljon? Et kai sä naura jos joku tulee sua kaupungilla vastaan 80-luvun vanhoissa virttyneissä hiihtareissakaan?
 
"sondersson"
[QUOTE="Pumppi";25308408]

Mä en pysty ymmärtämään tätä haalarivillitystä. "Aidot ja alkuperäiset" haalarit maksaa 100e. Satasen kotiasu? Kenellä on kotona edes niin kylmä, että siellä pitää käyttää jotain fleecehaalaria? Eihän toi ole edes kätevä, jos miettii vessassa käyntiä ja vaikka lämpötilan vaihtelua. Tai sen pesemistä!

Mitä te olette mieltä?[/QUOTE]

Kyllä meillä ainaskin on kotona viileetä kun on pakkasta, ja mieluummin pistetään enempi päälle kuin lämmitykset paahtamaan täysille. Pesu ei liene vaikeaa, samalla tavallahan se pestään kun muutkin vaatteet :D Ja onko susta tosiaan vaikeeta riisua yläosa hetkeksi veskissä käydessä? Tai jos tulee kuuma? Jotain rajaa käytännöllisyyden perään huuteluunkin...

Ai niin ja mulla ei ole vielä kun oli kaikki loppuneet kaupasta, aaargh! Nuo on niiiin ihania ja söpöjä :heart:
 
Kotona nuo ymmärrän. Mutta hieman hymyilytti kun kaksi naista paineli haalarit päällä kaupassa :D.

Siihen oli vaan vetästy toppasaapaat jalkaan ja toppatakki päälle. Haalariksi erotin kun naiset kävelivät takit auki kaupassa.
 

Yhteistyössä