jumbon lastenhoitohuoneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kevätkukkanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kevätkukkanen

Vieras
niitähän kai on useampiakin mutta jos joku ystävällinen vois kertoa mitä niissä on, tarkoitus olisi suunnata sinne ostoksille huomenna, poika 6 kk. onko vaan vaipanvaihtopiste wc:iden yhteydessä (eihän lapsi muuta hoito tarvi kuin vaipanvaihtoa :-)) vai löytyykö mikroa, imetystuolia tms mistään. jos e,i niin missä ravintoloissa tms. olis mahdollisuus lämmittää ruoka vauvalle?

ottaisin mielelläni myös vastaan kokemuksia muista pk-seudun ostoskeskusten lastenhoitohuoneista...

Jumbossa on ns. vanhalla puolella ravintolamaailman molemmin puolin lastenhoitohuoneet, joissa hoitopöytä, mikro ja tuoli, jos haluat imettää, mutta olisi kohteliaampaa antaa muillekin vaipanvaihtomahdollisuutta, ettei jumiudu sinne pitkäksi aikaa.
samoin löytyy prisman ja citymarketin sisääntulojen vierestä samanlaiset lastenhoitohuoneet.
Uudella puolella lastenhoitohuone sijaitsee samoin ravintolamaailman vieressä eli siinä Fazerin kahvilan vieressä. Siellä en ole koskaan käynyt sisällä, sillä aina on ollut pari äitiä rattaineen siinä jonossa ja olen sitten suunnistanut vanhalle puolelle.
Itse imetin lastani käytävillä olevilla penkeillä.

Tämän lisäksi cittarissa lastenosastojen luona on mielestäni lastenhoitohuone ja samoin stockalla on hyvä hoitohuone, ja jos se on varattu, niin siinä vessojen aulassa on suht rauhallinen paikka tuoleineen.

Alkuperäinen kirjoittaja näin minä...:
Minä vaihdoin vaipan vaunuissa keskellä kauppakeskusta :-) lastenhoitohuoneet oli täynnä ja en viittinyt lähtee "ryntäämään" yhden pissavaipan takia...

No ei kai sitä pissavaippaa nyt tartte rupee vaihtamaan yleensäkkään vai montako tuntia oikeen siellä vauvan kanssa hengailit?
Kakkavaippoja tuskin vaunuissa vaihdetaan...

Alkuperäinen kirjoittaja ogio:
Alkuperäinen kirjoittaja näin minä...:
Minä vaihdoin vaipan vaunuissa keskellä kauppakeskusta :-) lastenhoitohuoneet oli täynnä ja en viittinyt lähtee "ryntäämään" yhden pissavaipan takia...

No ei kai sitä pissavaippaa nyt tartte rupee vaihtamaan yleensäkkään vai montako tuntia oikeen siellä vauvan kanssa hengailit?
Kakkavaippoja tuskin vaunuissa vaihdetaan...

Olipa tosi rakentava kommentti... Kyllä niitä pissavaippojakin kannattaa vaihtaa. Meikäläinen ainakin kun lähtee joskus harvoin bussimatkan päästä johonkin ostoskeskukseen, niin helposti vierähtää puolipäivää koko reissussa kun käy kaupoissa, syömässä (syöttää vauvan) plus matkat edestakaisin ym. ym. Tuli kakkoja tai ei, kyllä se vauvan pylly ikävästi hautuu jos ei vaivaudu vaippaa ollenkaan vaihtamaan!!

kuules ogio kyllä siellä vierähti sellanen 5 tuntia. Ja niinkuin sanoin että pissavaipan takia en viitsinyt mennä lastenhoitohuoneeseen. Kakkavaippa onkin sitten toinen juttu...ihanaa,joska tästäkin asiasta saadaan riita aikaseksi. hurraa!!!

alkuperäinen taisi kysellä myös imetyspaikkojen ja mikron perään, niitäkään tuskin löytyy vaunuista vakiovarusteina...

että älä sinä ite viisastele vaunuissa vaipanvaihtaja!

En minä täällä mitään viisastele. Sinähän se tulit mussuttaa pissavaipan vaihdosta,että tarviiko sitä lainkaan vaihtaa ja kauanko siellä oikein vauvan kanssa pyörin.

Sellossa on mukava lastenhoitohuone.

Ja tuosta vaunuissa vaipan vaihtamisesta; sujuu aivan hyvin ja on usein helpointa liikkeellä ollessa. Miksei myös kakkavaipan vaihto kun laittaa kankaan alle suojaksi. Kosteuspyyhkeetkin on keksitty<;-) Esim. viime kesänä Keski-Euroopassa ollessamme ei lastenhoitohuoneita ollut missään ja pitkiä päiviä oltiin liikkeellä. Eihän siinä muuta vaihtoehtoa ole kuin vauhdissa vaihto.

Alkuperäinen kirjoittaja no juu...:
Sellossa on mukava lastenhoitohuone.

Ja tuosta vaunuissa vaipan vaihtamisesta; sujuu aivan hyvin ja on usein helpointa liikkeellä ollessa. Miksei myös kakkavaipan vaihto kun laittaa kankaan alle suojaksi. Kosteuspyyhkeetkin on keksitty<;-) Esim. viime kesänä Keski-Euroopassa ollessamme ei lastenhoitohuoneita ollut missään ja pitkiä päiviä oltiin liikkeellä. Eihän siinä muuta vaihtoehtoa ole kuin vauhdissa vaihto.

Ja tämäkö nyt sitten vastasi kysymykseen JUMBON hoitohuoneista, imetyspaikoista ja mikroista.

[quote="Kevätkukkanen"

ottaisin mielelläni myös vastaan kokemuksia muista pk-seudun ostoskeskusten lastenhoitohuoneista...[/quote]

Lukekaa ap:n kysymys huolella enne kuin alatte aukomaan päätänne täällä!

Yhteistyössä