Jumbo vai itäkeskus ?

Lauantaina ois tarkotus lähteä miehen kanssa kaksin liikenteeseen. Käydä jouluostoksilla ja syömässä. Oli tarkotus mennä Jumboon mutta minusta siellä on niin mitätön valikoima niitä ruokapaikkoja :/ Mikään Rosso Express tai Hesburger ei oikein nappaa.
Eli kannattaisko kuitenkin mennä itäkeskukseen ?

Eli kumpi parempi
Itäkeskus ?
Vai
Jumbo ?

:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Tolga:
jumbossa on sairaan hyvä ruokamesta jonka nimee en muista. siellä "uuden" puolen yläkerrassa muistaakseni kuitenkin. ihan sikan hyvät sapuskat ja isot annokset, isot miehetkin täyttyi ja kehui ruokaa :D
Oliko kallis ? Minkälaista ruokaa oli tarjolla ? =)

No mua ei sais itikseen joulunaluslauantaina villit hevosetkaan ja mä olen sentäs "ammattishoppaaja" :D

Jumbo on paljon tilavampi ja selkeämpi. Liikenne toimii paremmin. Ruokapaikat joo, ei kehumista. Paras taitaa olla se uuden puolen Robert's coffee.

Alkuperäinen kirjoittaja Bohemia:
No mua ei sais itikseen joulunaluslauantaina villit hevosetkaan ja mä olen sentäs "ammattishoppaaja" :D

Jumbo on paljon tilavampi ja selkeämpi. Liikenne toimii paremmin. Ruokapaikat joo, ei kehumista. Paras taitaa olla se uuden puolen Robert's coffee.
Minkä laista syötävää sieltä sais ?
Mie ite tykkään paikkana ( just tuon tilavuuden takia ) Jumbosta mut sit katselin että itäkeskuksessa ois paremman ruokailu mahdollisuudet, lastentarvikeliike jne.
Että kun pitää tällästäki asiaa ruveta pähkäämään :D

Alkuperäinen kirjoittaja TearsNoMore:
Alkuperäinen kirjoittaja Tolga:
jumbossa on sairaan hyvä ruokamesta jonka nimee en muista. siellä "uuden" puolen yläkerrassa muistaakseni kuitenkin. ihan sikan hyvät sapuskat ja isot annokset, isot miehetkin täyttyi ja kehui ruokaa :D
Oliko kallis ? Minkälaista ruokaa oli tarjolla ? =)
no meitä söi 5 ja vissiin lähemmäs 100e tuli maksamaan. mut oli sen arvosta. listasta löytyi salaatteja, pihviannoksia (isoilla pihveillä, oisko ollu jopa 2 pihviä) ja ihan kaikenlaista ruokaa. hurrrrjan hyvää. ite otin salaatin ja oli tosi hyvä ja iso ja täyttävä. namskis :D

satu
Me ollaan täältä kaukaa käyty monet vuodet jumbossa ostoksilla,niin nytkin perj.menemme,siellä hyviä ostospaikkoja,saa ajan kulumaan useita tunteja syöden ja kahvilla käyden

Alkuperäinen kirjoittaja TearsNoMore:
Alkuperäinen kirjoittaja Bohemia:

Minkä laista syötävää sieltä sais ?
Mie ite tykkään paikkana ( just tuon tilavuuden takia ) Jumbosta mut sit katselin että itäkeskuksessa ois paremman ruokailu mahdollisuudet, lastentarvikeliike jne.
Että kun pitää tällästäki asiaa ruveta pähkäämään :D

No sielähän on vain sellaista pientä purtavaa niinkuin kahvilassa yleensä. Mut toi Fonda del Sol, mitä noi muut suositteli on varmaan oikein buono jos haluaa syödä oikeaa ruokaa. Itse suosin kahvia :D

Mut jos se on lastentarvikeliikkeestä kiinni niin vähän matkaa länteen kehää niin sieltähän löytyy iso lastentarvike ja vauvatalo johanna ja olikohan siinä johannan naapurissa vielä joku toinenkin vielä tänäpänä...

Yhteistyössä