jumankauta kun nippaa!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
saakelin menkat |O :x :headwall: :kieh: :( :ashamed: :p :whistle: :o |O :xmas: :headwall: :laugh: :'(

just sellanen olo et älkää puhuko mulle tai :kieh: :kieh: :kieh:

sanoin miehellekin suoraan,et NYT olen pahalla päällä,älä puhu mulle ja eikös se koko ajan leiki hengellään ja hermostuu ku mä en kestä sen huumoria :kieh: |O

voi kun tietäis miten sattuu :kieh:

kertokaa miten kuvailen menkkakivut miehelle joka ei nyt selvästikään tiedä mistä puhuu??!! kestän aika paljon,mut en yhdeltäkään mieheltä vähättelyä menkka- ja synnytyskivuista!!!!! |O (varsinkaan näin menkkojen aikaan :saint: )

Ei meilläkää ukko ymmärrä. Tekis mieli joskus polkasta täysiä varpaille ja käskeä miettimään miltä tuntus olla semmosen kivun kans PÄIVÄKAUSIA. Ja siihen vielä lisäksi oksetukset ym. Mutta toisaalta synnytys on niin omanlaisensa tapahtuma, että mieluummin mä sen koin itse kuin olisin miehelle luovuttanu :)

Iske varottamatta miestä muusinuijalla alavatsaan, jatka takomista n. tunti. Sen jälkeen laita molempiin nänneihin pyykkipojat ja pyydä häntä lyömään ohimo esim kaapin oveen, sillä aikaan saadaan taudinkuvaan kuuluva päänsärky. Kerro hänelle kaikista orvoista ja sairaista lapsista joita maailma on pullollaan (tai vaihtoehtoisesti ilmoita että lähikaupassa oli eilen JUST ennen sulkemisaikaa olutta 20snt/pll). Luulisi tosta tulevan paha mieli. Kaiken jälkeen anna Panadol särkylääkkeeksi mutta älä odota että se alkaa vaikuttaa ennen kuin alat vonkaamaan kuumaa seksiä.

Luulen, että ton käsittelyn jälkeen ei menkkakipuja tarvi hetkeen yrittää kuvailla.

:D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
Iske varottamatta miestä muusinuijalla alavatsaan, jatka takomista n. tunti. Sen jälkeen laita molempiin nänneihin pyykkipojat ja pyydä häntä lyömään ohimo esim kaapin oveen, sillä aikaan saadaan taudinkuvaan kuuluva päänsärky. Kerro hänelle kaikista orvoista ja sairaista lapsista joita maailma on pullollaan (tai vaihtoehtoisesti ilmoita että lähikaupassa oli eilen JUST ennen sulkemisaikaa olutta 20snt/pll). Luulisi tosta tulevan paha mieli. Kaiken jälkeen anna Panadol särkylääkkeeksi mutta älä odota että se alkaa vaikuttaa ennen kuin alat vonkaamaan kuumaa seksiä.

Luulen, että ton käsittelyn jälkeen ei menkkakipuja tarvi hetkeen yrittää kuvailla.

:D :D :D

:D :D :D :D :D

lisäks vois tunkee halon poikittain sen perseeseen ja käskee sen pakertaa se ulos niin tulis se synnytyskin demonstroitua? :D

perkele erohan tässä tulee,en muistanukaan miten hirveitä nää menkkapäivät on :ashamed:
oltiin saunassa ja mies kerto juttua ja yhtäkkiä mua alko sattuu mahaan ihan kamalasti. pelkäsin että pyörryn ja ryntäsin pesuhuoneeseen jakkaralle istuun ja viruttelin itseeni haaleella vedellä ja mies sit siihen määkimään et onpa sulle kiva kertoo juttuja ja veti pellollisen herneitä nenään :ashamed:
syön lääkärin luvalla aina 3laattaa pillereitä putkeen koska mun menkat oikeesti rajottaa mun tavallista elämääni,oon tosi kipeä ekat kolme päivää ja luulis tuon jo näiden vuosien jälkeen sen tietävän :ashamed:
sattuu ja itkettää ja naurattaa ja pimpelipom :xmas:

Yhteistyössä