jumaliste että on ranne kipeä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mulla on tuo vauva sylissä aina silleen toisen käden varassa ja tossa kylkeä vasten. Jotenkin vaan mulla on käsi ihme asennossa siinä ja nyt se on tosi kipeä :( . sattuu ihan lepotilassakin mutta paljon enemmän vauvaa kantaessa. Ja tuota pikkumiestä nyt ei vaan voi olla kantamatta. Eikä jaksa pelkällä vasemmalla kädellä :| .

Oisko hyviä vinkkejä kipua helpottamaan? Varmaan jotain rasitusvamman poikasta tuo...

Mulla ranne pääs niin pahaan kuntoon, että siihen tuli kunnon patti, pitäs opetella molemmilla käsillä kantamaan (pepunpesut yms..). Auttoi kun piti rannetukea muutaman viikon (urheilukaupasta ostin semmosen, missä muovituki kämmenessä ), hankalaa sen kanssa vähän oli, mutta kipuun autto!

Alkuperäinen kirjoittaja Äeti:
En tiä, mikä auttaa. Itelläni on nyt ½-vuotias nosteltavana ja JOKA paikkaan koskee tuo kantelu.

Mulla myös :o . Siis hauikset huutaa hoosiannaa, niska ja hartiat jomottaa... jopa jalat on mulla ihan kipeät päivittäisistä vaunulenkeistä ja jatkuvasta lisätaakasta (vauvan muodossa) :|

Ja meillä siis vasta 3 kk:n ikäinen vauva :/

Hei käy ostaan apteekista sellanen rannetuki! ProSport tai jotain, maksaa muistaakseni8 egee. Mulle tulee ipanan kantamisesta jännetuppitulehus ranteeseen usein ja tuo tuki auttaa siihen kipuun.

Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Eihän sitä vauvaa ole pakko koko ajan kannella, viihtyy varmasti hetken omineenkin esim. lattialla peiton päällä. =)

max. 10 min. kerrallaan...sitten nousee jo meteli. Ja noita kertoja on päivässä 2-3 kun suostuu olemaan itsekseen :| .

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Eihän sitä vauvaa ole pakko koko ajan kannella, viihtyy varmasti hetken omineenkin esim. lattialla peiton päällä. =)

max. 10 min. kerrallaan...sitten nousee jo meteli. Ja noita kertoja on päivässä 2-3 kun suostuu olemaan itsekseen :| .

No voi harmi. Sittenhän se ei auta kuin kannella. Meillä lapset olleet pitkiäkin aikoja itsekseen, mutta jospa se teidänkin vaavi vielä oppisi olemaan. =)

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Ootko kantoliinaa kokeillut? Olis kädet vapaana sen kanssa?

Rintareppua ja sellasta noiden välimuotoa olen kokeillut. Repussa poitsu kyllä viihtyykin hetken, mutta tuossa toisessa ei sitten laisinkaan.

Tuota kantoliinaa olen jo pitkään ja hartaasti miettinyt...vaan en tehnyt mitään asian eteen :ashamed:

Yhteistyössä