Minä en kehtaisi laittaa 10?, 20 on aika vähän läheiselle ihmiselle!Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:09 vieras kirjoitti:5 läheistä nyt yo:ksi selvinny ja laskin jos jokaselle sen 20e laitan niin on muuten aikas iso raha tuo 100e mun kotih.tuesta. Kehtaako laittaa vaikka 10e per yo? :ashamed:
Ja sitte joutuu sen takia laskemaan pennejä ite. Taidan vaan sen 10e laittaa,ainakin oon ees muistanu,eikö se oo tärkein. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:12 vieras kirjoitti:\Minä en kehtaisi laittaa 10?, 20 on aika vähän läheiselle ihmiselle!Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:09 vieras kirjoitti:5 läheistä nyt yo:ksi selvinny ja laskin jos jokaselle sen 20e laitan niin on muuten aikas iso raha tuo 100e mun kotih.tuesta. Kehtaako laittaa vaikka 10e per yo? :ashamed:
Mä olen aina ollut sitä mieltä, että jokainen voi antaa lahjaksi juuri sen summan mihin itsellä on varaa. Eli ihan hyvin voit antaa 10e. Tarviihan sitä itsekin saada esim. ruokaa.Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:09 vieras kirjoitti:5 läheistä nyt yo:ksi selvinny ja laskin jos jokaselle sen 20e laitan niin on muuten aikas iso raha tuo 100e mun kotih.tuesta. Kehtaako laittaa vaikka 10e per yo? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:13 nytkypylly kirjoitti:jos et mee juhliin, niin musta 30euroa olisi ihan minimi, jos taas menet juhliin, niin laittaisin 40e.... mieti millaisia lahjoja olet itse saanut, tai lapsesi?? =)
Näin justiin...Aina pääsee halvemmalla kun ostaa oikeen lahjan eikä vaan anna rahaa!!Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:14 vieras kirjoitti:Osta sillä 10? vaikka runokirja. Mukavampi ku kympin seteli.
no mulla ei oo pokkaa siihen, että, kuvitteellinen tilanne, lapseni saa nimpparilahjaksi vaikka marimekon paidan ja sukat, ja sitten vastavuoroisesti minä kun menen tämän samaisen lahjanantajan lapsen nimipäiville, niin vien vaikka karkkipussin, tai 3euron lelun... =) mutta kaikkihan ajattelevat näistä asioista niin eri tavalla, minä vain kerroin oman ajattelutapani =) ja etenkin jos menee juhliin, niin mä aina mietin sitä, että niitä juhliakaan ei ihan ilmaiseksi järjestetä, en kehtaisi viedä meidän nelihenkistä perhettä kenenkään kotiin syömään ja juomaan ja juhlimaan ihan 10euron lahjalla......Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:17 Greeata kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:13 nytkypylly kirjoitti:jos et mee juhliin, niin musta 30euroa olisi ihan minimi, jos taas menet juhliin, niin laittaisin 40e.... mieti millaisia lahjoja olet itse saanut, tai lapsesi?? =)
Miusta tuommonen ajattelutapa, et mieti millaisia lahjoja olet itse saanut tai lapsesi...on aikas huono...jos on todella hyvätuloinen perhe, joka miulle ostelee kalliita lahjoja ja itse todella huonotuloinen, niin en mie rupea kituuttelemaan ja laskemaan jokaista penniä elääkseni, vain sen takia, että voisin antaa jollekin kalliita lahjoja vain siksi, että hekin ovat miulle antaneet...
juuri näin!!! hienoa!! joku lahja on aina parempi kuin raha, ja jos vielä noin mietitty ja henkilökohtainen, niin voiko olla parempaa!!! =)Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:28 melle kirjoitti:Pystytkö itse tekemään jotain?
Vien valmistujaisiin ruskea-fanille itse tekemäni hatun kesäksi (löysä myssy), itse tekemäni taulun (kehykset Tiimarista, kuvia ammattiin liittyen ja ruskealle silkkipaperille laitan), voi olla että käyn jonkun ruskean liinan ostamassa vielä esim. Hemtexistä ja arviolta rahaa menee n. 15 euroa, mutta sydäntä mukana vieläkin enemmän. Kukkasena ajattelin viedä onnenbambun, niitä ruusuja on valmistuneilla ihan tarpeeksi. Kortinkin väsään itse.
no mä en kyllä saanutkaan keneltäkään 50markkaa, olen kirjoittanut -94.. silloin jo perheet antoi lahjaksi 200-300markkaa... joltain yksinäiseltä vanhalta tädiltä taisin saada 100markkaa... mutta asiasta olen samaa mieltä, että rahan arvohan on hämärtynyt todella monilta!!! eli siis 50euroahan on paljon rahaa, mutta menepäs sen kanssa kauppaanAlkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:40 HelmenTyttö kirjoitti:Miun mielestä jokainen antaa sen, minkä oma budjetti antaa myöten. Ite ainakin olin vallan tyytyväinen 50 MARKKAAN, tosin aikaa omista yo-juhlista on 9 vuotta. Tuntuu, että nykynuorilla ja monilla aikuisillakin on tuo rahan arvo vähän hämärtynyt mielessä.