V
vieras
Vieras
jaa kehujako se ap tuli täältä metästään ku oot noinki hienosti toiminu ?? hehe... meehän poju kotiis viel kasvamaan, sul on paljon opittavaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jaa kehujako se ap tuli täältä metästään ku oot noinki hienosti toiminu ?? hehe... meehän poju kotiis viel kasvamaan, sul on paljon opittavaa
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Se oli sellainen pehmeä lasku.. ensin en ollut paljoa kotona ja pikkuhiljaa aloin kertoo, että isi ei asu enään kotona vaan isi majailee yhden tytön luona, niin likka sit arvas. Puhuttiin sit yhessä ja kerrottiin tilanne. Tyttö ei ollut moksiskaan ja halusi heti nähdä tämän uuden. No sithän me painuttiin hoploppiin yhessä ja tutustuminen kävi siellä...
Lohduttavaa kuulla. Mun pitäisi lapsille (4,5 v ja 2,5 v) kertoa tässä aika pian että äiti muuttaa omaan asuntoon...
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Mä vähän epäilisin tollasta "isukkia" jolla on Hitlerin kuva profiilissaan :x
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Mä vähän epäilisin tollasta "isukkia" jolla on Hitlerin kuva profiilissaan :x
Hitleri oli viisas mies.... Vaikkakin teki pahoja asioita.
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Mä vähän epäilisin tollasta "isukkia" jolla on Hitlerin kuva profiilissaan :x
Joo, viisas ja ovela ei ole samoja asioita. Viisas mies ei tapata massoittain ihmisiä. Sairas hän ainakin oli. Sori offtopic.
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Mä vähän epäilisin tollasta "isukkia" jolla on Hitlerin kuva profiilissaan :x
Joo, viisas ja ovela ei ole samoja asioita. Viisas mies ei tapata massoittain ihmisiä. Sairas hän ainakin oli. Sori offtopic.
Juuh. oli sairas, hullu tai nero. Mut ei siin mitn. Omalla tavallaan fiksu ja kunnioitan jollain muotoo, vaikka ei mikään suuri sankari olekkaan mulle. Alunperin tuo kuva profiiliin tuli lähinnä protestina
Alkuperäinen kirjoittaja kokemus:että tyttösi on sopeutunut. Lapsilla on vaan monesti tapa miellyttää vanhempiaan. (ja uusilla vaimokkeilla miehiään) Varsinkin kipeistä asioista lapset ei välttämättä ihan heti puhu/oireile. Ja sattuuhan se, kun isä onkin yllättäen jonkun toisen naisen kanssa kuin äidin. Ei lapsen käsityskyky vielä riitä sen asian käsittelyyn.
Kokemuksesta sanon. Minäkin luulin aluksi että kaikki on hyvin, vasta myöhemmin kuulin että lapsi oli äidilleni eli mummolleen itkenyt ja kysellyt miksei isä enää asu kotona. ja alkoi sitä valitusta kuulua uudenkin puolison osalta kun lapsi olisi ollut tulossa viikonloppuina jolloin hänellä oli muita suunnitelmia.
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Mä vähän epäilisin tollasta "isukkia" jolla on Hitlerin kuva profiilissaan :x
Juuh. oli sairas, hullu tai nero. Mut ei siin mitn. Omalla tavallaan fiksu ja kunnioitan jollain muotoo, vaikka ei mikään suuri sankari olekkaan mulle. Alunperin tuo kuva profiiliin tuli lähinnä protestina