Juma. hyvä fiilis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja imperial
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jaa kehujako se ap tuli täältä metästään ku oot noinki hienosti toiminu ?? hehe... meehän poju kotiis viel kasvamaan, sul on paljon opittavaa

Äläs nyt. Sähän olet katkera ämmä, kun et ole ap:n kanssa samaa mieltä ;)

Joo'o. Peesailen.

Tekosyitä löytyy aina. Lapsi kärsii joka tapauksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Se oli sellainen pehmeä lasku.. ensin en ollut paljoa kotona ja pikkuhiljaa aloin kertoo, että isi ei asu enään kotona vaan isi majailee yhden tytön luona, niin likka sit arvas. Puhuttiin sit yhessä ja kerrottiin tilanne. Tyttö ei ollut moksiskaan ja halusi heti nähdä tämän uuden. No sithän me painuttiin hoploppiin yhessä ja tutustuminen kävi siellä...

Lohduttavaa kuulla. Mun pitäisi lapsille (4,5 v ja 2,5 v) kertoa tässä aika pian että äiti muuttaa omaan asuntoon...

Ai niin onnee sulle kanssa ihan hurjasti Tumpula!!
Olitkos se taas sie, jolla olikin nyt tyttöystävä? Anteeksi kun utelen, mutta mie muistasin että sie kirjottelit joskus niin :)

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Mä vähän epäilisin tollasta "isukkia" jolla on Hitlerin kuva profiilissaan :x

Hitleri oli viisas mies.... Vaikkakin teki pahoja asioita.

Joo, viisas ja ovela ei ole samoja asioita. Viisas mies ei tapata massoittain ihmisiä. Sairas hän ainakin oli. Sori offtopic.

Juuh. oli sairas, hullu tai nero. Mut ei siin mitn. Omalla tavallaan fiksu ja kunnioitan jollain muotoo, vaikka ei mikään suuri sankari olekkaan mulle. Alunperin tuo kuva profiiliin tuli lähinnä protestina

Joo, viisas ja ovela ei ole samoja asioita. Viisas mies ei tapata massoittain ihmisiä. Sairas hän ainakin oli. Sori offtopic.

Juuh. oli sairas, hullu tai nero. Mut ei siin mitn. Omalla tavallaan fiksu ja kunnioitan jollain muotoo, vaikka ei mikään suuri sankari olekkaan mulle. Alunperin tuo kuva profiiliin tuli lähinnä protestina

Kunnioita ihan rauhassa. Mä en kunnioita ihmisiä jotka kunnioittaa jotain massamurhaajaa, yäk :x

Alkuperäinen kirjoittaja kokemus:
että tyttösi on sopeutunut. Lapsilla on vaan monesti tapa miellyttää vanhempiaan. (ja uusilla vaimokkeilla miehiään) Varsinkin kipeistä asioista lapset ei välttämättä ihan heti puhu/oireile. Ja sattuuhan se, kun isä onkin yllättäen jonkun toisen naisen kanssa kuin äidin. Ei lapsen käsityskyky vielä riitä sen asian käsittelyyn.

Kokemuksesta sanon. Minäkin luulin aluksi että kaikki on hyvin, vasta myöhemmin kuulin että lapsi oli äidilleni eli mummolleen itkenyt ja kysellyt miksei isä enää asu kotona. ja alkoi sitä valitusta kuulua uudenkin puolison osalta kun lapsi olisi ollut tulossa viikonloppuina jolloin hänellä oli muita suunnitelmia.

pakko vielä nostaa ja peesailla. lapset eivät todellakaan sopeudu helposti noin merkittävään elämänmuutokseen. avioero on aina kriisi lapselle, riippumatta miten se hoidetaan tai miten lapsi käyttäytyy.

samoin tämä uusi vaimoke.. pakko huomauttaa, että uudessa suhteessa kaikki nyt on muutenkin ihanaa, myös se miehen lapsi. myöhemmin sekä miehestä että lapsesta löytyy ne huonot puolet, ja valitettavan monet äitipuolet kostavat kaiken lapselle. :/
sanoit että "vaimoke" on paljon nuorempi. itse olet noin 30-35 muistelen.. ?

jos hän on parikymppinen, lapseton, niin hänellä tuskin on hajuakaan mihin on päänsä pistämässä. mitäs sitten, jos annat tyttösi kiintyä ja hän päättääkin ettei halua jatkaa? lapsesi tulee hylätyksi uudestaan.

en viitsi maalailla piruja seinille, mutta kehotan varovaisuuteen uusien suhteiden kanssa. nyt sinulla on toinenkin, kenen sydän voi särkyä.

no miun mielestä se hitleri oli melekonen ressukka. ihan päästänsä lahoki :/

Yhteistyössä