Julkkuja putoilee parhaassa työiässä jatkuvasti, kuinka paljon lakoaakaan nevahööd-ihmisiä? Vuosi 2021 vedenjakajana

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Julkkuja putoilee parhaassa työiässä jatkuvasti, kuinka paljon lakoaakaan nevahööd-ihmisiä?
Vuosi 2021 vedenjakajana



Näitä sairaskohtauksia on ollut kesästä 2021 yllättävän paljon nuorilla aikuisilla mm. urheilijoilla sekä työikäisillä. Kun julkisuuden henkilöitä kaatuu tähän malliin, niin kuinka paljon kaatuukaan nevahööd-väkeä?
 
vierailija
Äitini täti kuoli nelikymppisenä kadulle. Olen alkanut ajatella, että se tarina ei varmaankaan pidä paikkaansa ja minulle on valehdeltu. Ei 1970-luvulla kuoltu yllättäviin sairauskohtauksiin. Illuminati voi varmasti myös kirjoittaa historian uusiksi ja saada ihmiset kuvittelemaan, että ennenkin on ollut äkkikuolemia.
 
vierailija
Syynä on pikemminkin itse koronavirus ja sen jälkivaikutukset, ei varsinaisesti rokote.
Luuletko ettei meille pakotettaisi lisää piikkejä & passeja ja asia olisi kaikissa medioissa esillä, mikäli kysymys olisi COVID-19 infektiosta aiheutuva kuolleisuus, kuten marraskuun-23 ennätyksellinen Suomen 40,5 %:n ylikuolleisuuskin. Koska asioista hyssytellään, niiden syy on ilmeinen.
 
vierailija
Luuletko ettei meille pakotettaisi lisää piikkejä & passeja ja asia olisi kaikissa medioissa esillä, mikäli kysymys olisi COVID-19 infektiosta aiheutuva kuolleisuus, kuten marraskuun-23 ennätyksellinen Suomen 40,5 %:n ylikuolleisuuskin. Koska asioista hyssytellään, niiden syy on ilmeinen.
Tottakai, saisivat myydä lisää rokotteita. Nyt eivät uskalla pakottaa ja markkinoida koska ennen pitkää saattaa tulla syytteet perään.
 
vierailija
Äitini täti kuoli nelikymppisenä kadulle. Olen alkanut ajatella, että se tarina ei varmaankaan pidä paikkaansa ja minulle on valehdeltu. Ei 1970-luvulla kuoltu yllättäviin sairauskohtauksiin. Illuminati voi varmasti myös kirjoittaa historian uusiksi ja saada ihmiset kuvittelemaan, että ennenkin on ollut äkkikuolemia.
D-vitamiinia on syöneet rakeina jo silloin. Makeeta lusikoitavaa. Käytitkö sitä?
 
vierailija
Korona ei ole enää niin vaarallinen tauti. Riskiryhmät saa edelleen rokotuksen säännöllisesti
"Ei ole niin vaarallinen tauti"?

Kyllä on.

7 vrk: +56 koronakuolemaa 14 vrk: +92.

Marraskuussa-23 tilastoitu jo 924 koronakuolemaa, ja joka torstai luku täydentyy vieläkin. Pandemian ylivoimaisesti korkein kuukausikohtainen koronakuolemaluku* vaikkei muka ole enää pandemia.

* Kuolemat joissa korona on merkitty kuolintodistukseen joko pääkuolinsyyksi tai myötävaikuttavaksi tekijäksi.
 
vierailija
Kaukaa viisaana en ottanut ainoatakaan tyrkytetyistä k-:stä

Eikä tauti ole iskenyt. Kaikkiin jopa viisi kertaa rokotettuihin tuttuihin kyllä on iskenyt
Mä oon ottanut piikkejä, mutta en ole sairastanut koronaa enkä mitään muutakaan (pikku nuhaa lukuunottamatta). Olen tässä odotellut, että koska kupsahdan, kun kuulemma näihin piikkeihin piti kuolla.
 

Yhteistyössä