JulkiTerhikki, Valvira

  • Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti
"tupuna"
Löysin itseni kyllä, mutta miestäni en. Muistaakseni valmistuessani sain lomakkeen, jolla piti rekisteröityä johonkin rekisteriin ja se maksoi muistaakseni 50€. Johtuisikohan siitä, että kaikki eivät löydä itseään tuolta?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22003124]Toivottavasti Aino Nykopp joka sieltä löytyy, on joku muu kun se myrkkyhoitaja...[/QUOTE]

Justiinhan jostain myrkkyhoitajasta oli lööppi tän päivän Iltalehdessä tai -sanomissa, että hänellä on edelleen lupa hoitaa potilaita. :(
 
"Asiantuntija"
miksi tietoja annetaan yleiseen tietoon perustuu lakiin.
Ks.
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1994/19940559

Katso erityisesti luku 5, ja pykälä 24 (a).
Laki on hyvä ja kaikille alalla toimijoille sama.
 
Htt
[QUOTE="pelottaa";22007216]Voinko kieltää tietoni tuolta jos muutenkin olen piilottanut osoitteet ym tiedot itsestäni virallisia teitä?[/QUOTE]

Et. Eihän tuolta saa mitään muuta kuin sun nimen ja syntymävuoden - Google-hakukin kertoo susta todennäköisesti enemmän, eikä nimi ja syntymävuosi kuulu niihin asioihin joiden luovuttamisen voi kieltää edes turvakiellolla... julkiterhikistä pääsee pois vain luopumalla ammatinharjoitusoikeudestaan kokonaan.
 
voi ei
[QUOTE="vieras";22008430]Olen lähihoitaja valmistunut 6/2010 miten koitan hakea itseäni tuolta?[/QUOTE]
Voi taivahan talikynttilät. Toivottavasti ET KOSKAAN hoida minua, lapsiani tai ketään muuta läheistäni.
 
Piste.
Älkää tähänkin keskusteluun Ainoa liittäkö!!! Pitäkää huoli omista asioistanne, ja googlettakaa itseänne että löydyttekö sieltä, jos se teitä kiinnostaa.. Aino N. ei ole mikään "myrkkyhoitaja"!!!
 

Yhteistyössä