Julkisen puolen lapsettomuuspolit

Milloin olette päässeet julkisen puolen lapsettomuuspolille, kauanko yritystä takana? Miten on +35v ikä vaikuttanut? Sain lähetteen yksityiseltä julkiselle puolelle, meillä yritystä 6/21 ja yksi keskenmeno 10/21.
Mulle sanottiin julkisella helmikuussa että hae lähete jos ei 6kk km:n jälkeen ole tärpännyt. Nyt kun sen sain niin sanottiinkin että ette pääse ennen kuin km:stä vuosi. Ikää siis yli 35v ja taustalla kaikkiaan kolme keskenmenoa ja kaksi lasta nuoruuden liitosta. Puolisolla ei lapsia ja lisäksi yksi aiempi keskenmeno ennen tätä syksyistä yhteistä.

Saatiin vasta aika terkkarille lapsettomuuspolin lähetettä varten. Ikää 35v ja yritystä takana viime kesästä. Päivittelen sit saadaanko jatkolähetettä. Perustesteihin kyllä tuli jo nyt lähetteet ennen terkkariaikaa.

Nollaakohan keskenmeno sen 6 kk laskurin kun on 35+?

Entä jos on ylittänyt 35-vuoden iän. Pittäkö silloinkin yrittää taas 6 kk keskenmenon jälkeen vain pääseekö tutkimuksiin?
Pitää, mä olin 37v kun yritettiin polille päästä. Alueittain on kai vähän eroja, että kannattaa kysyä kyllä, mutta yleislinja on tämä. Ja siis meidän piti yrittää keskenmenosta 12kk vaikka raskautumisongelmille oli tiedossa syy.

Yhteistyössä