julkiselle kuinka nopeaa olette saaneet ajan

kun olette päättäneet että nyt haetaan lapsettomuuteen apua. ja päädytte julkiselle puolelle, niin kuinka nopeasti saitte ajan.
ja millä aikataululla siittä eteenpäin.
meillä 14.2 aika ja soitin ajan pariviikkoa sitten.

edit:
kävin gynellä eka normi tarkastuksessa ja sanoin et ollaan mietitty lasta. se gyne sanoi et varaa aika tuohon "naapurihuoneeseen"

ja parinviikon päästä varasin ajan sitten.eli me ei lähetty arvauskeskuksen kautta
<br><br>
 
Hep hei!!

Soitin tiistaina, ja sain ajan jo perjantaille!! Kiva että päästiin nopeasti vauhtiin. Vähän kyllä hirvittää tää homma...Pelottaa, mitä kaikkea tässä onkin sitten tulossa, ennen kuin on vaavi kainalossa. Ollaan 1.5v yritetty miehen kanssa. Eli äsken siis tulin perheneuvolasta, oli oikein kiva täti, ja antoi kamalasti infoa asioista!

Olen niin realisti, että epäilen koko raskaaksi tulemista, lienekö tuo ollenkaan kohdallani mahdollista....Masis tahtoo iskeä aika-ajoin. Mokoma. No, ollaan reippaita, ja tsemppiä!! :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2007 klo 11:00 Waemo kirjoitti:
Hep hei!!

Soitin tiistaina, ja sain ajan jo perjantaille!! Kiva että päästiin nopeasti vauhtiin. Vähän kyllä hirvittää tää homma...Pelottaa, mitä kaikkea tässä onkin sitten tulossa, ennen kuin on vaavi kainalossa. Ollaan 1.5v yritetty miehen kanssa. Eli äsken siis tulin perheneuvolasta, oli oikein kiva täti, ja antoi kamalasti infoa asioista!

Olen niin realisti, että epäilen koko raskaaksi tulemista, lienekö tuo ollenkaan kohdallani mahdollista....Masis tahtoo iskeä aika-ajoin. Mokoma. No, ollaan reippaita, ja tsemppiä!! :hug:
Heippa! Anteeksi, mutta oli ihan pakko nyt kommentoida tuota yhtä lausetta, kun hyppäsi silmille.
"Olen niin realisti, että epäilen..."
Ole ihmeessä realisti ja ÄLÄ epäile =) koska nykyään on hyvin todennäköistä, että jossain vaiheessa lapsi saadaan. Toisilla se voi viedä pitkäänkin, mutta taitaa prosentit olla 90 luokkaa, että parille lapsi saadaan maailmaan.
Ymmärrän toki mitä ajoit takaa, mutta halusin vain tulla kannustamaan, että realismia jos löytyy niin silloin nimenomaan uskot että se on mahdollista. Sekä hitunen optimismia ja paljon kärsivällisyyttä, jaksamista, pettymyksien kestämistä ja sellaista.
Nyt vaan innolla eteenpäin ja minulta suuret tsempit ja :hug:
 
pilvi linnoja
minulla asiat menneet näin että kaksi kuukautta ensimmäisen käynnin jälkeen on tehty ensimmäinen inseminaatio... elikkäs omasta mielestäni suht nopeasti. nyt vaan piinailen ja odottelen että josko tuo ensimmäinen inssi olisi tuottanut tulosta.
 
Kiitti Florence!!

Kyllä tämä tästä lähtee.....Intoa puhkuen kiikuttelen jo ensi viikolla simppoja tutkimuksiin. :) Lekurikin on jo 12.3.

Tsempit kyllä on aina tarpeen, ei immeinen tämmöisíä asioita ole aiemmin joutunut kohdallaan pohtimaan. Ukkeli kuuntelee silmät suurellaan, että mitä tää pyöritys oikein on.... Mutta onneksi mulla on maailman paras mies.

Samoin sulle Florence kevätpäivien antamaa voimaa roppakaupalla. =)

 

Yhteistyössä