miksei?Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Kiva, iloinen nimi, kunhan lempinimeksi ei vain tulisi Julle :|
Se kuulostaa rumalta mielestäni.Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:miksei?Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Kiva, iloinen nimi, kunhan lempinimeksi ei vain tulisi Julle :|
Hih, mä kanssa vannotin kaikille, että meidän poikaa EI sitten kutsuta Julleksi Eikä onneksi kukaan vielä ole pojalle sitä lempinimeä antanutkaan =) Jotenkin ei vaan nappaa yhtään tuo Julle-nimi :xAlkuperäinen kirjoittaja Vepasto:miksei?Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Kiva, iloinen nimi, kunhan lempinimeksi ei vain tulisi Julle :|
No entäs sitten JULLI?! :x :$Alkuperäinen kirjoittaja Innis:Hih, mä kanssa vannotin kaikille, että meidän poikaa EI sitten kutsuta Julleksi Eikä onneksi kukaan vielä ole pojalle sitä lempinimeä antanutkaan =) Jotenkin ei vaan nappaa yhtään tuo Julle-nimi :xAlkuperäinen kirjoittaja Vepasto:miksei?Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Kiva, iloinen nimi, kunhan lempinimeksi ei vain tulisi Julle :|
Joo, samaa mieltä!Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:No entäs sitten JULLI?! :x :$Alkuperäinen kirjoittaja Innis:Hih, mä kanssa vannotin kaikille, että meidän poikaa EI sitten kutsuta Julleksi Eikä onneksi kukaan vielä ole pojalle sitä lempinimeä antanutkaan =) Jotenkin ei vaan nappaa yhtään tuo Julle-nimi :xAlkuperäinen kirjoittaja Vepasto:miksei?Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Kiva, iloinen nimi, kunhan lempinimeksi ei vain tulisi Julle :|
Vielä karmeampi!
Alkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:Meillä päätettiin jo odotusaikana, että pojasta tulee Julius jos vain on yhtään Juliuksen näköinen. Ja olihan hän :heart: Kaikkein kaunein pojan nimi sekä minun että miehen mielestä
Ja jännä juttu, mutta mäkään EN tykkää Julle lempinimestä :kieh: Onneksi vain yksi ihminen sanonut poikaa Julleksi.
Mutta sellainen juttu, joka ei tullut mieleen odotusaikana, niin kaikki ei tiedä onko se tytön vai pojan nimi Tosi usein (yleensä vanhemmat ihmiset) meiltä kysytään onko vauvamme tyttö vai poika, viimeksi eilen vaikka poika oli kysyjän nenän edessä sinisissä vaatteissa
Mä ainakin ensimmäisenä yhdistän Ceasariin ja tiedän hänen olleen mies mutta tosi monet sekoittaa Juliuksen Juliaan :xmas:
Totta! Tai sitten Jarmo on Jamppa, Tomi on Tomppa, Joona on Jonttu, Jari on Jartsa, Tapio on Tapsa, Riitta/Ritva on Ritu... :xAlkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Näistä rumista lempinimistä vielä... Leo on ihana nimi, mutta sen aika yleinen lempinimi Leksa taas ei ole :x
Juli tai Jule (tai kuten meillä tällä hetkellä on Luli)Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:No ehdotelkaas hyviä lempinimiä Juliukselle, jotta voitaisiin välttyä Jullelta ja Jullilta?
(Mulle muuten ei nyt edes tule muita nimeen. :saint: )